|
|
امروز: جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۵۱
کد خبر: ۱۳۲۵۴۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۲
سرمربی صبای قم، اظهار داشت: دیدار امروز جدال تیم هایی بود که میزبان با 40 میلیارد تومان و میهمان با 4 میلیارد تومان بسته شده است.
سرمربی تیم فوتبال صبای قم با تمجید از عملکرد بازیکنانش در دیدار مقابل استقلال تهران، آنان را مایه افتخار دانست.

، «صمد مرفاوی» جمعه شب و پس از شکست تیمش مقابل استقلال تهران در ضربات پنالتی و کنار رفتن از جام حذفی باشگاه های ایران، اظهار داشت: ابتدا از بازیکنان تشکر می کنم و به خاطر نمایش خوبی که مقابل حریف نامدار خود داشتند به آنها تبریک می گویم.

وی با تاکید براینکه همه چیر در فوتبال به پول مربوط نمی شود، گفت: آنها ثابت کردند به غیر از پول مائل دیگری نیز وجود دارد که موجب مب شود تا بازیکنان برای تیم خود بجگند. امروز عملکرد خوبی داشتیم و استقلال برای ما فرصتی برای گلزنی نداشت.

مرفاوی گفت: هرچند استقلال توپ را در اختیار داشت، اما تا صبح هم نمی تواسنت به صبا گل بزند، چراکه ما با منطق بازی کردیم.

سرمربی صبای قم، اظهار داشت: دیدار امروز جدال تیم هایی بود که میزبان با 40 میلیارد تومان و میهمان با 4 میلیارد تومان بسته شده است.

وی با اشاره به اینکه دروازه بان صبای قم در دیدار امروز تنها وظایف خود را انجام داد، افزود: هواداران استقلال به دنبال خراب کردن تمرکز «حامد لک» بودند و از ابتدا به وی فحاشی کردند. برایم جالب است که «علیرضا منصوریان» بعد از ناسزا شنیدین در اهواز می خواست گریه کند، اما امزو مانعی برای فحاشی نشد.

مرفاوی در خصوص داوری این بازی، عنوان کرد: او در برخی موارد سوت های خوبی نزد، اما بازیکنان صبا با عملکرد خوبشان اجازه ندادند تا روند بازی با تصمیمات داور تغییر کند.

وی در مورد حضور چند بازیکن تیمش در پست غیرتخصصی، گفت: داشته صبا همین بازیکنان است و با اعتقادی که به آنان دارم، کارم را پیش می برم و به فردی هم اجازه دخالت نمی دهم.

مرفاوی اظهار داشت: وقتی بازیکن نداریم و «هاشم بیگ زاده» نمی خواد در دفاع راست بازی کند، مجبور به استفاده از بازیکن غیرتخصصی در آن پست هستیم.

وی با رد این خبر که گفته می شود بیگ زاده از اردوی صبا قم قهر کرده است، ادامه داد: او بازیکن با شخصیتی است و امروز آماد گی بازی نداشت و پس از اینکه مساله ای را به من عنوان کرد، اجازه دادم تا اردو را ترک کند.

سرمربی تیم فوتبال صبا زمانیکه با اصرار یکی از خبرنگاران مبنی بر اتلاف وقت حامد لک مواجه شد، گفت: رسانه باید بی طرف باشد، اما شما استقلالی هستید و حرمت کار خود را حفظ نکردید. برخی خبرنگاران چیزی نمانده به خاطر استقلال در نشست خبری گریه کنند که این مساله حرفه ای نیست. هیچکدام شما به اندازه من استقلالی نیست و بهتر است هر فردی کار خودش را انجام دهد.

وی در مورد صحبتش با ماموران یگانه ویژه، عنوان کرد: یکی از آنها به من اعلام کرد که چرا حامد لک جو ورزشگاه را خراب می کند و من نیز اعلام کردم که بهتر است فحاشی هواداران را ببیند.

در پایان نشست خبری، صمد مرفاوی با یکی از خبرنگاران مشاجره لفظی پیدا کرد که سرمربی استقلال با حضور خود در محل نشست خبری به این قائله خاتمه داد.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین