|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۲:۱۰
کد خبر: ۱۳۲۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۶
در دقیقه 109، یعقوب کریمی سانتری را از جناح راست زمین صبای قم انجام داد که باز هم علی قربانی در متن این حمله بود اما ضربه سر او به دروازه حامد لک راه پیدا نکرد.
دیدار تیم‌های استقلال و صبای قم از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در ضربات پنالتی با حساب 5 بر 3 به سود شاگردان علیرضا منصوریان به پایان رسید.

 تیم‌های فوتبال استقلال و صبای قم امروز از ساعت 16:20 در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایران در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که مصاف مربیان استقلالی دو تیم، برنده‌ای در بر نداشت و بازی در وقت‌های قانونی با تساوی بدون گل خاتمه یافت و دو تیم برای تعیین تیم پیروز در وقت‌های اضافه مسابقه می دهند.

تلاش این دو تیم در 30 دقیقه وقت‌های اضافه برنده‌ای نداشت و ضربات پنالتی تعیین کننده تیم پیروز بود که در نهایت استقلال با حساب 5 بر 2 در ضربات پنالتی پیروز شد و به مرحله بعد راه یافت.

استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف نفت تهران می‌رود. دیدارهای این مرحله روز 26 آذر برگزار می‌شود.

گزارش نیمه نخست:

در دقیقه یازده، نخستین موقعیت این دیدار را استقلالی‌ها ایجاد کردند. فرشید اسماعیلی توپی را که در محوطه جریمه صبا به دست آورده بود به صورت قیچی – برگردان به سمت دروازه حامد لک شلیک کرد که توپ وارد دروازه شد اما به دلیل خطای آفساید، این گل را مردود اعلام کرد.

در دقیقه 13، پس از حمله چند دقیقه پیش استقلال، احمد حسن زاده با توپ وارد محوطه 18 قدم استقلال شد که شوت نه چندان دقیق او را سید مهدی رحمتی با دست چپش روانه کرنر کرد.

در دقیقه 37، بختیار رحمانی شوتی را از روی ضربه ایستگاهی به سمت دروازه حامد لک روانه کرد که این دروازه‌بان به خوبی توپ را در آغوش گرفت.

در دقیقه 40، فرصت دیگری را محسن کریمی در پشت محوطه جریمه صبا به دست اورد که شوت او با واکنش دروازه‌بان این تیم همراه شد.

 دیدار در پایان نیمه نخست بدون رد شدن توپی از خط دروازه‌ها با تساوی به پایان رسید.

گزارش نیمه دوم:

در دقیقه 50 اولین موقعیت این نیمه را محسن کریمی ایجاد کرد. اما در حالی که می‌توانست با دروازه‌بان حریف تک به تک شود مدافع صبای قم توپ او را تخریب کرد.

در دقیقه 55 غلامرضا عنایتی در موقعیت مناسب برای شوت زنی قرار گرفت اما شوت او را سید مهدی رحمتی دفع کرد.

در دقیقه 62 یعقوب کریمی سانتری از سمت راست زمین صبای قم انجام داد که ضربه بختیار رحمانی را حامد لک در اختیار گرفت.

در دقیقه 76 احمد حسن‌زاده از صبا صاحب موقعیت گلزنی شد که شوت او با اختلاف زیادی به خارج از چارچوب دروازه رفت.

در دقیقه 85 علی قربانی که به تازگی وارد زمین شده بود، در موقعیت خوبی صاحب توپ شد که شوت او را حامد لک مهار کرد.

این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل در وقت‌های قانونی به پایان رسید.

گزارش نیمه نخست وقت‌های اضافه:

در دقیقه 109، یعقوب کریمی سانتری را از جناح راست زمین صبای قم انجام داد که باز هم علی قربانی در متن این حمله بود اما ضربه سر او به دروازه حامد لک راه پیدا نکرد.

گزارش نیمه دوم وقت‌های اضافه:

در دقیقه 12، تنها موقعیت این نیمه را استقلالی‌ها ایجاد کردند که سانتر محسن کریمی از سمت راست زمین صبای قم را، علی قربانی از دهانه دروازه با ضربه سر به بیرون زد که بهت هواداران استقلال را به دنبال داشت.

این دیدار در 120 دقیقه از زمان‌های بازی برنده‌ای نداشت و بازی به ضربات پنالتی رفت.

گزارش ضربات پنالتی:

در ضربات پنالتی اما استقلال موفق شد با حساب 5 بر 3 به برتری رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شد.

برای استقلال هرایر مگویان، امید ابراهیمی، علی قربانی، یعقوب کریمی و فرشید اسماعیلی موفق به گلزنی شدند. همچنین مهدی رحمتی توانست ضربه کیوان امرایی را دفع کند.

در صبا نیز مسعود حق‌جو و قاسم دهنوی در گلزنی به رحمتی موفق بودند اما کیوان امرایی در ضربات پنالتی ناکام ماند.

قاسم دهنوی و وحید علی آبادی از صبای قم و یعقوب کریمی از استقلال در این دیدار به دلیل خطای خطرناک از احمد صالحی، کارت زرد گرفتند.

در این دیدار، برای استقلال مهدی رحمتی، مجید حسینی، پادووانی، یعقوب کریمی، بهنام برزای ( هرایر مگویان 70)، فرشید باقری، بختیار رحمانی، فرشید اسماعیلی ، جابر انصاری (امید ابراهیمی 90)، آرش افشین (علی قربانی 80) و محسن کریمی به میدان رفتند.

صمد مرفاوی نیز، حامد لک، مسعود حق‌جو، میرهانی هاشمی، حمیدرضا دیوسالار، قاسم دهنوی، پویا سیف‌پناهی، وحید علی‌آبادی ( میلاد ابطحی 111)، مهران امیری، کیوان امرایی، احمد حسن‌زاده و رضا عنایتی را برای این دیدار در ترکیب قرار داد.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین