|
|
امروز: پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۵
کد خبر: ۱۳۲۵۱۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳
نیمه اول دیدار تیم های استقلال و صبای قم با تساوی بدون گل به پایان رسید.
هواداران استقلال در دقیقه 22 بازی این تیم برابر صبای قم یاد مرحوم پورحیدری را زنده نگه داشتند.

 نیمه اول دیدار تیم های استقلال و صبای قم با تساوی بدون گل به پایان رسید.



حواشی این نیمه به شرح زیر است:
- پیش از آغاز این دیدار علیرضا منصوریان همراه با علی پورحیدری وارد ورزشگاه آزادی شد. سرمربی استقلال در همین زمان با اشاره به علی پورحیدری، از هواداران خواست تا برای او شعار دهند و استقلالی ها هم با شعار علی پورحیدری، تسلیت تسلیت، بابت درگذشت منصور پورحیدری به او تسلیت گفتند.
- مهدی رحمتی و یعقوب کریمی از تیم استقلال و غلامرضا عنایتی و وحید علی آبادی از تیم صبا به سمت نیمکت تیم مقابل رفتند و رخصت گرفتند.
- این دیدار با یک دقیقه سکوت به احترام درگذشت مرحوم پورحیدری آغاز شد.
- در دقیقه 22 بازی هواداران استقلال یاد منصور پورحیدری را زنده نگه داشتند. آنها شعارهای مختلفی را خطاب به پیشکسوت فقید باشگاه استقلال سر دادند. در این میان علی پورحیدری با چهره ای بغض کرده، این شعارها را تماشا می کرد.
- چند بنر مربوط به درگذشت مرحوم پورحیدری در ورزشگاه نصب شده است.
- در اواخر بازی بعد از اعلام یک خطا به سود استقلال، صمد مرفاوی برای اعتراض تا آستانه ورود به زمین پیش رفت که با دخالت سایرین کار به جاهای باریک نکشید.
- استقلالی ها زمان گرم کردن با پیراهن های مشکی وارد زمین شدند و قبل از بازی این پیراهن ها را به سمت هواداران پرتاب کردند که باعث ازدحام عجیب هواداران استقلال شد.
- اخراج امین حاج محمدی از اتفاقات عجیب نیمه اول بازی صبا و استقلال بود. ظاهرا مسئولان استقلال به اشتباه نام زکی پور را به جای حاج محمدی در لیست خود نوشته بودند. در این میان بعد از اینکه مسئولان بازی این مسئله را متوجه شدند، نصرالله عبداللهی تلاش زیادی کرد تا مانع از اخراج این بازیکن شود اما در نهایت حاج محمدی راهی سکوها شد.
- هواداران استقلال در آخرین دقیقه نیمه اول بازی تیمشان برابر صبا به شدت علیه حامد لک دروازه بان صبای قم شعار دادند. این شعارها بعد از نیمه اول هم ادامه داشت و در نهایت رحمتی برای پایان دادن به این شعارها دخالت کرد. در همین زمان مرفاوی با رفتن به سمت صالحی داور بازی، همچنان به اعتراض های خود ادامه می داد.

در یکی از آخرین دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، استقلال تهران از ساعت 16:20 در ورزشگاه آزادی میزبان شاگردان صمد مرفاوی در صبا بود که این دیدار حساس و سرنوشت ساز بین دو مربی استقلالی در نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید.

تیم پیروز این دیدار در مرحله بعد به مصاف نفت تهران می‌رود که روز گذشته توانست شهرداری فومن را با چهار گل شکست دهد.

گزارش نیمه نخست:
در دقیقه یازده، نخستین موقعیت این دیدار را استقلالی‌ها ایجاد کردند. فرشید اسماعیلی توپی را که در محوطه جریمه صبا به دست آورده بود به صورت قیچی – برگردان به سمت دروازه حامد لک شلیک کرد که توپ وارد دروازه شد اما به دلیل خطای آفساید، این گل را مردود اعلام کرد.
در دقیقه 13، پس از حمله چند دقیقه پیش استقلال، احمد حسن زاده با توپ وارد محوطه 18 قدم استقلال شد که شوت نه چندان دقیق او را سید مهدی رحمتی با دست چپش روانه کرنر کرد.
در دقیقه 37، بختیار رحمانی شوتی را از روی ضربه ایستگاهی به سمت دروازه حامد لک روانه کرد که این دروازه‌بان به خوبی توپ را در آغوش گرفت.

در دقیقه 40، فرصت دیگری را محسن کریمی در پشت محوطه جریمه صبا به دست اورد که شوت او با واکنش دروازه‌بان این تیم همراه شد.
 دیدار در پایان نیمه نخست بدون رد شدن توپی از خط دروازه‌ها با تساوی به پایان رسید.

قاسم دهنوی و وحید علی آبادی از صبای قم در این دیدار به دلیل خطای خطرناک از حسین زرگر، کارت زرد گرفتند.

در این دیدار، برای استقلال مهدی رحمتی، مجید حسینی، پادووانی، یعقوب کریمی، بهنام برزای، فرشید باقری، بختیار رحمانی، فرشید اسماعیلی، جابر انصاری، آرش افشین و محسن کریمی به میدان رفتند.
صمد مرفاوی نیز، حامد لک، مسعود حق‌جو، میرهانی هاشمی، حمیدرضا دیوسالار، قاسم دهنوی، پویا سیف‌پناهی، وحید علی‌آبادی، مهران امیری، کیوان امرایی، احمد حسن‌زاده و رضا عنایتی را برای این دیدار در ترکیب قرار داد.

دیدار ذوب آهن و ماشین‌سازی تبریز همزمان با این دیدار در اصفهان برگزار می‌شود که تا پایان نیمه نخست یک بر صفر به سود شاگردان مجتبی حسینی در تیم اصفهانی دنبال می‌شود.
پیش از این دیدار نیز، تیم‌های نفت تهران، سایپا، سپاهان، نفت و گاز گچساران و تراکتورسازی به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند. همچنین دیدار تیم‌های شهرداری ماهشهر و گسترش فولاد برگزار نشد.


منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین