کد خبر: ۱۳۲۴۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷
مرضیه دباغ از نمونه زنان جسور ،مدیر و مدبر ایرانی در دوره معاصر به شمار می‌آید که به همین اعتبار یکی از سه نماینده حضرت امام (ره) برای دیدار با گورباچف و ارائه نامه تاریخی ایشان بود.
  معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با صدور پیامی درگذشت مرضیه حدیدچی دباغ را تسلیت گفت.

 در پیام زهرا احمدی‌پور، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری آمده است: «خبر درگذشت سرکار خانم مرضیه حدیدچی دباغ  سبب ناراحتی و تالم بسیار شد. بانوی گرانقدر مرضیه دباغ، هم در دوره مبارزات سیاسی پیش از انقلاب و هم در کسوت نمایندگی و فعالیت سیاسی پس از انقلاب، از مجاهدان فی‌سبیل‌الله بود و سختی‌های فراوانی را برخود هموار کرد.

 وی سعادت و بهروزی مردم کشورمان را هدف بزرگ خود می‌دانست و در این راه زندان و شکنجه و نامهربانی‌های فراوانی را تحمل کرد. مرضیه دباغ از نمونه زنان جسور ،مدیر و مدبر ایرانی در دوره معاصر به شمار می‌آید که  به همین اعتبار یکی از سه نماینده حضرت امام (ره) برای دیدار با گورباچف و ارائه نامه تاریخی ایشان بود.

اینجانب ضایعه درگذشت این بانوی بزرگوار را به مردم شریف کشورمان و خانواده گرانقدرشان تسلیت گفته و از خداوند کریم برای آن مرحومه غفران و رحمت واسعه الهی و برای خانواده‌ بزرگوارشان صبر تحمل این مصیبت را خواستارم.»
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین