کد خبر: ۱۳۲۲۸۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲
سرپرست ایستگاه شماره ۴۴ و ۲ سازمان آتش‌نشانی مشهد ادامه داد: با توجه به دودگرفتگی در طبقه سوم این مجتمع گروه‌های اعزامی به محل حادثه بی‌درنگ به ۲ گروه تقسیم‌شده و یک گروه نسبت به اطفای حریق و گروه دوم عملیات تهویه دود را انجام دادند.
سرپرست دو ایستگاه سازمان آتش‌نشانی مشهد گفت: آسایشگاه کارکنان یک مجتمع اقامتی در مشهد دچار حریق شد.

حسن نجمی در خصوص حریق آسایشگاه کارکنان یک مجتمع اقامتی در مشهد اظهار کرد: ظهر پنج‌شنبه با مشاهده دود و آتش از طبقه سوم یک مجموعه اقامتی سه‌طبقه واقع در خیابان امام رضا (ع)  و اعلام آن به سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی بلافاصله ۱۰آتش‌نشان از دو ایستگاه را به همراه چهار دستگاه خودرو اطفای حریق به محل حادثه اعزام کرد.

وی افزود: کانون آتش‌سوزی قسمت آسایشگاه کارکنان در طبقه سوم این مجموعه اقامتی بوده که با توجه به وجود اقلام قابل اشتعال نظیر پتو، ملحفه و تشک آتش به‌سرعت در حال سرایت بود.

سرپرست ایستگاه شماره ۴۴ و ۲  سازمان آتش‌نشانی مشهد ادامه داد: با توجه به دودگرفتگی در طبقه سوم این مجتمع گروه‌های اعزامی به محل حادثه بی‌درنگ به ۲ گروه تقسیم‌شده و یک گروه نسبت به اطفای حریق  و گروه دوم عملیات تهویه دود را انجام دادند.

وی بابیان اینکه خوشبختانه طبقه دچار حریق و دودگرفتگی خالی از سکنه بود، افزود: اطفای حریق مذکور در کمتر از هفت دقیقه توسط آتش‌نشانان انجام پذیرفت.

نجمی تصریح کرد: خوشبختانه این حادثه تلفات و خسارات جانی در برنداشت و تنها موجب بروز خسارات مالی شد.

گفتنی است علت آتش‌سوزی نیز در دست بررسی است
منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین