|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۲۱
کد خبر: ۱۳۲۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶
متهم از خانواده مقتول درخواست خواستگاری کرده بود که با پاسخ منفی خانواده و دختر خانواده روبرو شده بود ولی بعد از این خواستگاری در شهر آبیک به دلیل قتل دستگیر شد ولی با رضایت اولیای دم بعد از طی دوران حبس آزاد شد.
رئیس دادگاه بخش خرمدشت از دستگیری قاتل فراری در مخفیگاهی در یکی از روستاهای الموت خبر داد.

محسن رضایی  اظهار کرد: در پی وقوع قتل در خرمدشت و فرار متهم اصلی پرونده، اقدامات لازم برای پیگیری پرونده و دستگیری قاتل به اجرا درآمد.

وی ادامه داد: علیرغم اینکه انتشار شایعات متفاوت و متناقض تلاش های مأموران پلیس را با سختی روبرو ساخته بود، ولی کارآگاهان با بررسی های علمی و استفاده از پلیس های تخصصی موفق به شناسایی محل اختفای متهم شدند.

رئیس دادگاه بخش خرمدشت اضافه کرد: با اقدامات و پیگیری های انجام شده محل اختفای متهم در یکی از روستاهای الموت شناسایی شد که محل مورد نظر توسط مأموران پلیس محاصره و متهم دستگیر شد.

وی تصریح کرد: متهم پیش از دستگیری با استفاده از تیغ اقدام به خودزنی و خودکشی کرد که اقدامات درمانی و انتقال متهم به بیمارستان به سرعت انجام شد.

رضایی با اشاره به موضوع این پرونده اظهارداشت: متهم از خانواده مقتول درخواست خواستگاری کرده بود که با پاسخ منفی خانواده و دختر خانواده روبرو شده بود ولی بعد از این خواستگاری در  شهر آبیک به دلیل قتل دستگیر شد ولی با رضایت اولیای دم بعد از طی دوران حبس آزاد شد.

وی اعلام کرد: متهم در سال ۹۴ بار دیگر به منزل مقتول مراجعه و خواستگاری خود را مطرح کرد که به دلیل همراه داشتن سلاح گرم در این مراجعه، پرونده قضایی برای نامبرده تشکیل و بعد از بررسی، تحقیقات و رسیدگی رأی دادگاه در آبان ماه صادر شد.

رئیس دادگاه بخش خرمدشت خاطرنشان کرد: متهم بعد از اطلاع از رأی دادگاه مبنی بر هفت و نیم سال حبس؛ با مراجعه به منزل مقتول، پدر خواستگار خود را با سلاح گرم به قتل رساند و همچنین به سوی خواستگارش نیز تیراندازی کرد که تنها به مصدومیت شدید وی منجر شد.

وی تأکید کرد: متهم پس از این تیراندازی متواری شده بود که شایعاتی مبنی بر حضور وی با سلاح در شهر منتشر می شد که دستگاه قضا و پلیس با دقت این اقدامات را رصد کردند که در نهایت این متهم دستگیر شد.

رضایی یادآورشد: انتظار ما از مردم و رسانه ها در مواقع این چنین کمک به دستگاه قضا برای رسیدگی به پرونده در فضایی به دور از هیاهو و جنجال هستند چراکه مجرمان سعی دارند از آب گل آلود ماهی بگیرن.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین