|
|
امروز: يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۱:۵۳
کد خبر: ۱۳۲۱۸۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۰
مردی که متهم است همسر برادرزنش را با انگیزه سرقت جواهراتش به قتل رسانده، در جلسه محاکمه، قتل را به گردن همسرش انداخت و گفت برای نجات او به دروغ به قتل اعتراف کرده است.
 مردی که متهم است همسر برادرزنش را با انگیزه سرقت جواهراتش به قتل رسانده، در جلسه محاکمه، قتل را به گردن همسرش انداخت و گفت برای نجات او به دروغ به قتل اعتراف کرده است.

عصر روز 21 تیرماه سال گذشته زنی 39ساله در خانه‌اش در جنوب تهران با ضربات چاقو به قتل رسید. هنگام وقوع جنایت فرزندان مقتول نیز حضور داشتند و شهادت دادند که یکی از اقوام مقتول عامل این جنایت است. به این ترتیب تحقیقات برای دستگیری متهم آغاز شد تا اینکه 10روز بعد مأموران وی را که شوهرخواهر همسر مقتول بود، به دام انداختند.

این مرد در اظهارات اولیه‌اش به قتل اعتراف کرد و مدعی شد به‌دلیل اختلافاتی که با مقتول داشته دست به جنایت زده است. به این ترتیب وی صبح دیروز در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی اصغر عبداللهی محاکمه شد.

در ابتدای این جلسه بعد از قرائت کیفرخواست پدر و مادر و همسر قربانی که قیم 2فرزند اوست برای متهم تقاضای صدور حکم قصاص کردند. در ادامه متهم در جایگاه ایستاد و با انکار اتهام قتل گفت: این جنایت را همسرم مرتکب شده و من برای اینکه او مجازات نشود، گناهش را به گردن گرفتم اما حالا می‌خواهم واقعیت را بگویم. وی ادامه داد: آن روزها ما وضعیت مالی بدی داشتیم. روز حادثه همسرم به من پیامک زد که می‌خواهد برود و از برادرش پول قرض بگیرد. من با عجله به خانه برادرش رفتم تا مانع این کار شوم اما در خانه آنها نیمه‌باز بود و داخل شدم. دیدم همسرم با همسر برادرش درگیر شده و او را با چاقو به قتل رسانده است. او را فراری دادم اما همان موقع زن همسایه من را دید و من هم از آنجا فرار کردم.

متهم ادامه داد: وقتی که دستگیر شدم قتل را به گردن گرفتم تا همسرم در آسایش زندگی کند. او که تا آن زمان همسر صیغه‌‌ای‌ام بود وقتی در زندان بودم به عقد دائمم در آمد تا کاری که کردم را جبران کند. از طرفی اقرارنامه‌ای را که در آن نوشته بود مرتکب قتل همسر برادرش شده به من داد. او در این مدت از فرزندانم نگهداری می‌کرد اما نمی‌دانم چطور شد که بعد از 3‌ماه بچه‌ها را رها کرد و دیگر هم به ملاقاتم نیامد. به همین دلیل من هم تصمیم گرفتم واقعیت را در دادگاه بگویم که او قاتل است.

به گزارش همشهری آنلاین، اظهارات این مرد در حالی بیان می‌شد که او پیش از این 8مرتبه به قتل اعتراف و حتی صحنه جنایت را نیز بازسازی کرده بود. از سویی همسایه و دختر 8ساله مقتول نیز شهادت داده بودند که وی مرتکب جنایت شده است. با وجود این، وی بر ادعای جدیدش پافشاری کرد. در این شرایط رئیس دادگاه ختم جلسه را اعلام کرد تا درباره این پرونده تصمیم‌گیری شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین