|
|
امروز: جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۴:۵۷
کد خبر: ۱۳۲۰۱۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۶
« همان زمان که حکم تعلیقم صادر شد نامه اعتراضم را به فدراسیون فرستادم اما هنوز جوابی به آن ندادند.
 قهرمان وزنه برداری کشورمان گفت: شرایط روحی بدی پشت سر گذاشتم در وهله اول به المپیک دعوت نشدم و بعد آن حادثه وحشتناکی برای من رقم خورد که منجر به مصدومیت شدید خودم و مرگ پدربزرگم شد با این حال به جای اینکه از من حمایت کنند مرا تعلیق کردند.

بهادرمولایی وزنه‌بردار فوق‌سنگین وزنه‌برداری درباره آخرین وضعیت جسمانی‌اش گفت:«خدا را شکر شرایط بسیار خوبی دارم و هر روز فیزیوتراپی انجام می دهم. حدودا ده روز است که بدون عصا راه می روم و از این بابت بسیار خوشحال هستم.»

وی ادامه داد: «دچار مصدومیت بسیار بدی شدم به طوری که بعد از عمل جراحی پزشکان گفتند بعد از 5 ماه با دو عصا و بعد از 6 ماه با تک عصا می توانم راه بروم اما هنوز سه ماه از زمان مصدومیتم نگذشته است که هر دو عصا را کنار گذاشتم و خوشبختانه شکستگی لگنم به خوبی جوش خورده است و پزشکان هم از روند درمانی ام راضی هستند.»

مولایی عنوان کرد: «‌خوشبختانه به دلیل آمادگی جسمانی ام روند درمانم به سرعت پیش رفت و در حال حاضر هم تمرینات بدنسازی و تقویت عضلات از دست رفته را آغاز کرده‌ام.خوشبختانه شرایطم روز به روز بهتر می شود و دو سه ماه از دوران نقاهتم جلوتر هستم.»

وزنه بردار فوق سنگین کشورمان در مورد هزینه‌های درمانی‌اش اظهار کرد: «تا به حال همه هزینه‌ها از جیب شخصی‌ام بوده و علاوه بر مخارجی که برای روند درمانی‌ام هزینه کردم باید خسارت هر دو ماشینی که با آنها تصادف کردم را هم پرداخت کنم که بیمه تنها بخشی از آنها را تقبل کرد و مابقی آن بر عهده خودم است. در مجموع حدودا 56 میلیون هزینه کردم و هم اکنون یک ماه و نیم است که در تهران ساکن شدم و هر روز باید به فیزیوتراپی بروم.»

وی در پاسخ به اینکه فدراسیون از نظر مالی او را حمایت کرده است یا خیر، عنوان کرد: «‌چند روز پیش با فدراسیون تماس گرفتم و در این مورد با آنها صحبت کردم اما به من گفتند تمام هزینه‌ها را خودم پرداخت کنم و بعد از آن فاکتور برای آنها ببرم. اما مشکلات مالی من بسیار زیاد شده و هم اکنون به دلیل فیزیوتراپی هم در تهران ساکن شدم و هزینه های زیادی دارم. در حال حاضر منتظر ماندم تا جلسه ای با رئیس فدراسیون وزنه برداری داشته باشم و در مورد هزینه ها و مشکلات که در این چند وقت به وجود آمده صحبت کنیم.»

مولایی خاطر‌نشان کرد: «شرایط روحی بدی پشت سر گذاشتم در وهله اول که به المپیک دعوت نشدم و بعد آن حادثه وحشتناک برای من رقم خورد که منجر به مصدومیت شدید خودم و مرگ پدربزرگم شد. در این شرایط نیاز به حمایت داشتم اما با تعلیق از وزنه برداری روبه رو شدم. اگر بعد از آن تصادف من حرفی زدم شرایط روحی خوبی نداشتم و اتفاقات بدی برای من افتاده بود. تصادف من به قدری سخت بود که همه می گفتند فلج می شوم و دیگر حتی نمی توانم راه بروم اما لطف خدا شامل حالم شد و زودتر از تصور همه عصاهایم را کنار گذاشتم.»

وی همچنین در مورد حکم تعلیقش از فعالیت در وزنه‌برداری اظهار کرد:« همان زمان که حکم تعلیقم صادر شد نامه اعتراضم را به فدراسیون فرستادم اما هنوز جوابی به آن ندادند. البته جلسه سوم کمیته انضباطی هنوز برگزار نشده است و گویا حکم تعلیق من هم موقت است. به هر حال قرار است چند روز دیگر با مرادی صحبت کنم و مشکلاتی که در این چند وقت به وجود آمده را برطرف کنیم.»

مولایی در پایان تاکید کرد:« وقتی تصادف کردم همه می گفتند که دیگر باید از دنیای وزنه برداری خداحافظی کنم اما این اتفاق نیفتاد و روند بهبودی ام روز به روز بهتر از قبل می شود. من با وزنه برداری بزرگ شدم و دوباره می خواهم در این رشته فعالیت کنم از حالا به مسابقات قهرمانی جهان در امریکا فکر می کنم و همه هدفم این است که یک سال دیگر در این مسابقات شرکت کنم.»

منبع: آنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین