|
|
امروز: شنبه ۱۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۲:۳۷
کد خبر: ۱۳۱۸۲۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸
همه مدیران و دست‌اندرکاران و همه کسانی که دلشان برای مردم استان می‌سوزد باید صرفاً به شاخص‌های توسعه فکر کرده و با تلاش دلسوزانه و صادقانه در جهت یک توسعه پایدار دین خود را به مردم ادا کنند.
 نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: آیا تغییر نام استان «کهگیلویه و بویراحمد» از ضروریات است که فرصت‌های طلایی را هزینه آن کنیم.

«عدل هاشمی‌پور» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا افزود: اولویت اول کار مدیران سیاسی و اجرایی و نخبگان علمی و فرهنگی استان عوض کردن نام استان نیست، چون در این موقعیت زمانی می‌طلبد که همه دلسوزان به دو مقوله فرهنگ و اقتصاد بپردازند.

وی خاطرنشان کرد: فراموش نکنیم که با تغییر نام استان «کهگیلویه و بویراحمد» کمکی به توسعه‌یافتگی و رفع مشکل بیکاری جوانان، حاشیه‌نشینی، طلاق، اعتیاد و ... نمی‌کنیم.

نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همه مدیران و دست‌اندرکاران و همه کسانی که دلشان برای مردم استان می‌سوزد باید صرفاً به شاخص‌های توسعه فکر کرده و با تلاش دلسوزانه و صادقانه در جهت یک توسعه پایدار دین خود را به مردم ادا کنند.

هاشمی تصریح کرد: به اعتقاد این حقیر تغییر نام استان «کهگیلویه و بویراحمد» را به زمان دیگری واگذار کنید و همانطور که اشاره شد به دغدغه‌های اصلی و اساسی مردم بپردازیم.

وی اضافه کرد: به یقین اگر همه جریان‌ها، دسته‌ها، گروه‌ها، فکرها و نخبگان در عرصه‌های مختلف با هم یکدست شوند طی یک برنامه کوتاه مدت و میان مدت و بلند مدت و با رعایت اولویت‌ها و با استفاده از اصول مهم و حیاتی ارتباطات و فن‌آوری و اطلاعات می‌توانیم بر مشکلات موجود غلبه کنیم و مردم را از وضعیت موجود رهایی بخشیم.



منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین