|
|
امروز: چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۳:۰۷
کد خبر: ۱۳۱۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۹
استان البرز در حالی که تنها 2 روز تا آخرین سفر دور اول سفرهای استانی رئیس جمهوری و کاروان تدبیر و امید به این استان باقی مانده، آماده استقبال با شکوه از رئیس جمهوری و خلق صحنه ای از وحدت و یکپارچگی ملت ایران و حمایت از دولت و نظام است.
 استان البرز در حالی که تنها 2 روز تا آخرین سفر دور اول سفرهای استانی رئیس جمهوری و کاروان تدبیر و امید به این استان باقی مانده، آماده استقبال با شکوه از رئیس جمهوری و خلق صحنه ای از وحدت و یکپارچگی ملت ایران و حمایت از دولت و نظام است.

رئیس جمهوری و کاروان تدبیر و امید قرار است روز چهارشنبه 26 آبان ماه در آخرین سفر از دور اول سفرهای استانی رئیس جمهوری به استان البرز آمده و ضمن دیدار با مردم این استان و بررسی مسایل و مشکلات آن، برخی از پروژه ها و طرح های عمرانی، صنعتی، کشاورزی و فرهنگی را به بهره برداری برساند.

علی اندرزگو مدیرکل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری البرز اعلام کرد که سامانه سامد یا همان ارتباطات مردمی ریاست جمهوری از فردا دوشنبه در استان مستقر می شود تا مردم ضمن تماس با شماره 111 مسایل خود را مطرح کنند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج و استاندار البرز با صدور پیام مشترکی با اعلام سفر رئیس جمهوری و کاروان تدبیر و امید به این استان در روز چهارشنبه 26 آبان ماه، از مردم برای استقبال با شکوه از رئیس جمهوری دعوت کردند.

آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی و سید حمید طهائی در این پیام مشترک مردم را به استقبال گرم از کاروان تدبیر و امید فرا خواندند.

در این پیام آمده است: تاریخ میهن اسلامیمان گواه بر آگاهی و هوشمندی شما ملت عزیز، بزرگوار دارد که در همه عرصه های خطیر و حساس در طول مدت پیروزی انقلاب شکوهمندمان حاضر و بحق با ایفای وظیفه، مسئولین و خادمان خویش را مدیون وفاداری و وقت شناسی خویش می نمائید، که از جمله می توان از صحنه های حضور پرشور در راهپیمایی ها و دفاع مقدس و تقدیم عزیزترین هایتان و انتخابات و دیگر صحنه های تاریخ ساز و به فرموده امام خلق یوم ا.... نام برد.

در این پیام آمده است: همانگونه که مطلع هستید، روز چهارشنبه این هفته 26 آبان ماه میزبان رئیس جمهوری عزیزمان جناب حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی هستیم. رسم مهمان نوازی بر این است که با حضور گرمتان باز خلق حماسه ای دیگر نموده و بار دیگر با حضور شکوهمند خویش به تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری که فرمودند(همه بدانند بنده دولت را حمایت و تأیید می کنم و از همه توانم برای کمک به دولت استفاده می کنم و به مسئولان بلند پایه آن اعتماد دارم)؛در استقبال پرشورمان پیامی روشن به دشمنان نظام و انقلاب اسلامی اعلام نمائیم.

در پیام مشترک امام جمعه کرج و استاندار البرز تاکید شده است: از شما ملت شریف و سروران ارجمند خانواده محترم شهدا، ایثارگران و جانبازان سرافراز و همه اقشار محترم، فرهنگیان عزیز، دانشگاهیان، اساتید و دانشجویان ارزشمند، روحانیون و فضلا گرامی،کسبه و اصناف محترم، ورزشکاران و قهرمانان و آحاد مردان و زنان و جوانان که دل در گرو میهن خویش دارند دعوت می شود در ساعت 8/30 صبح روز چهارشنبه در ورزشگاه مخابرات واقع در میدان سپاه با تجدید میثاق آرمان های انقلاب اسلامی و بیعت مجدد با مقام معظم رهبری و اعلام حمایت از رئیس جمهوری محترم حضور بهم رسانیم.

محمد جواد کولیوند، عزیز اکبریان و محمود بهمنی نمایندگان استان البرز در مجلس شورای اسلامی نیز از مردم دعوت کردند تا به گونه ای با شکوه در مراسم استقبال از رئیس جمهوری و کاروان تدبیر و امید حضور یابند.

احزاب و تشکل های سیاسی استان البرز نیز در بیانیه ای مختلف سفر رئیس جمهوری به البرز را دارای خیر و برکت برای مردم این استان دانسته و از همه برای حضور در مراسم استقبال از رئیس جمهوری دعوت کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز نیز با دعوت از مردم برای حضور در مراسم استقبال از رئیس جمهوری، گفت: سفر رئیس جمهوری به این استان فرصت غنیمی است که باید از آن نهایت بهره را برد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین روحی یزدی در گفت و گو با ایرنا، افزود: سفر کاری که معمولا توسط رئیسان جمهوری یا مقام های قوای سه گانه صورت می گیرد، می تواند آثار و برکاتی در پی داشته باشد.

وی ادامه داد: این سفر جزو سفرهایی است که می تواند به نفع استان البرز تمام شده و برای این استان فایده بخش باشد.

روحی یزدی تصریح کرد: باید زمینه را برای فرصت و فراغت لازم به منظور رسیدگی به مشکلات استان در اختیار رئیس جمهوری و هیات همراه قرار داد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز همچنین گفت: چیزی که می تواند واقعیت استان را برای رئیس جمهوری و هیات همراه روشن کند، بررسی دقیق، عمیق و کنجکاونه هیات های بازرسی رئیس جمهوری از مسائل استان است تا درصدد رفع آن برآیند.

وی تاکید کرد: بی شک حضور رئیس جمهوری در استان البرز برای این استان خیرات و برکات به همراه دارد که این فرصت باید غنیمت شمرده شود و مشکلات استان البرز مانند سایر استان ها دیده شود.

روحی یزدی اضافه کرد: البرز نزدیک ترین استان به تهران است و در آخرین سفر دور اول سفرهای استانی رئیس جمهوری به جد و دقت باید نیازهای البرز و کمبودهایی که استان در حوزه های نیروی انسانی، عمرانی و صنعتی دارد مورد توجه لازم قرار گیرد.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین