|
|
امروز: چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۵
کد خبر: ۱۳۱۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰
رابرت دنیروی بازیگر در گفت و گو با پادکست هالیوود ریپورتر در آخر هفته گفته است "مردم بسیار بسیار زیادی در حال تماشای ترامپ هستند."
 رابرت دنیروی بازیگر در گفت و گو با پادکست هالیوود ریپورتر در آخر هفته گفته است "مردم بسیار بسیار زیادی در حال تماشای ترامپ هستند."
 
او ادامه می‌دهد: "همان حسی را داشتم که پس از 11 سپتامبر به من دست داده بود. باید فقط ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد. مردم بسیار بسیار بسیار زیادی در حال تماشای این ماجرا هستند."

دنیرو که در حال حاضر در حال تبلیغ فیلم تازه خود، «کمدین» (که 13ام ژانویه پس از خودی نشان دادن در آکادمی اسکار به اکران سینماهای جهان درخواهد آمد) است و یکی از سرسخت ترین منتقدین ترامپ تا به اینجا بوده است. این بازیگر در ماه اکتبر در ویدئویی رفیق نیویورکی خود را با القاب زیادی از جمله "احمق و کندذهن"، "خوک"، "آشغال" و "سگ" مورد خطاب قرار داده بود درباره ترامپ گفته است: "او درباره اینکه چقدر دوست دارد با مشت به صورت مردم ضربه بزند می گوید، مگر نه؟ خب، من دوست دارم با مشت به صورت او ضربه بزنم."

به گزارش صبا، دنیرو اضافه کرد: "منتظر هستم ببینم. بهت زده هستم اما خواهیم دید. می‌خواهم منفعت شک و تردید درباره آینده را به او بدهم و بگویم منتظر خواهم ماند تا او را در ایام آینده ببینم."

دنیرو همچنین اخیرا در برنامه جیمی کیمل ظاهر شد تا بگوید چگونه باید به این حقیقت که ترامپ رییس جمهور شده است حالا "احترام" بگذارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین