|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۰۲
کد خبر: ۱۳۱۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۵:۰۰
زیندین زیدان در 11 روز آینده روز های پر استرسی را برای انتخاب ترکیبش برابر اتلتیکو مادرید تجربه خواهد کرد. آپشن های او برای این بازی هر روز محدودتر می شوند. سرخیو راموس و پپه در قلب دفاع، هفته های اخیر را به دلیل مصدومیت از دست داده اند.
 زیندین زیدان در 11 روز آینده روز های پر استرسی را برای انتخاب ترکیبش برابر اتلتیکو مادرید تجربه خواهد کرد. آپشن های او برای این بازی هر روز محدودتر می شوند. سرخیو راموس و پپه در قلب دفاع، هفته های اخیر را به دلیل مصدومیت از دست داده اند.

راموس به دلیل مصدومیت زانو و پپه به خاطر یک مشکل همسترینگ. پپه در دربی مادرید غایب خواهد بود اما وضعیت راموس امیدوار کننده تر است. انتظار می رود هفته آینده او به تمرینات اصلی باز گردد. اما هنوز مشخص نیست او را در روز بازی بین 18 نفر خواهیم دید یا نه. اما مشکل اصلی زیدان تازه یک خط جلوتر است.

در وضعیتِ فعلی بدترین خبر برای رئال مصدومیت تونی کروس بود. او این فصل یکی از کلیدی ترین بازیکنان رئال بوده و حالا بازی های مهم باقیمانده 2016 برابر اتلتیکو، بارسلونا و دورتموند را از دست خواهد داد. کاسمیرو هم از 18 سپتامبر غایب بوده و در حال حاضر در تلاش است خودش را برای دربی آماده کند. مسلما رئال ترجیح می داد او در یک بازی سبک تر به میادین بازگردد. بازی دادنِ کاسمیرو برابر یکی از سر سخت ترین خط هافبک های دنیا ممکن است برای زیدان تبدیل به فاجعه ای دیگر شود. او احتمالا تنها در صورتی از کاسمیرو استفاده خواهد کرد که راهِ دیگری برایش نمانده باشد.

لوکا مودریچ بعد از مصدومیت اخیرش، به عنوان یار تعویضی برابر لگانس به میادین بازگشت. مصدومیت یک ماهه او قابل پیشگیری بود. اگر او با درد برابر لاس پالماس و دورتموند بازی نکرده بود. شرایط از زمانی بهم خورد که رئال نتوانست با غیبت او و کاسمیرو کنار بیاید و برای اولین بار در این فصل برابر ویارئال متوقف شد. هنوز مشخص نیست که مربی کرواسی در بازی های ملی از مودریچ کامل استفاده خواهد کرد یا نه. کاسیچ گفته احتمالا این کار را خواهد کرد و زیدان هم در پاسخ به او گفت مودریچ آماده یک بازی کامل نیست. مساله ای که از طرف زیدان قابل قبول نیست چون خودِ او به خاطر بیش از اندازه کار کشیدن از مودریچ موجبات مصدومیتش را فراهم کرد. مسلما دیدنِ دوباره بازی کردن او در بازی های ملی برای زیدان استرس های خاص خودش را به همراه خواهد داشت.

انگار خبر های بد تمامی ندارند. گزارش شده که متئو کواچیچ هم با یک مشکل کوچک به بازی های ملی رفته. او در این فصل فرم فوق العاده ای داشته و گزینه واضح برای پر کردنِ جای کروس و کاسمیرو است. این برابر اتلتیکو به مودریچ اجازه خواهد داد تا در نقاط بالاتر زمین بازی کند و تاثیر بیشتری روی جریان بازی بگذارد.

در یک دنیای ایده آل، کریسمس برای زیدان زودتر شروع خواهد شد و هر دو بازیکن کرواتِ رئال، آماده از بازی های ملی بازخواهند گشت. حداقل این اجازه به مودریچ داده شده تا زودتر به باشگاهش بازگردد. به هر حال رئال این فصل مشکلات عجیبی در زمینه مصدومیت داشته. از هسته اصلی تیم، فقط دنی کارواخال هیچ مسابقه ای را به دلیل مصدومیت از دست نداده. این می تواند یک لطف برای رئال باشد چون مشکلات دفاعی دانیلو می توانست کار دستِ تیم دهد.

به گزارش آی اسپورت، در بهترین سناریو، احتمالا زیدان می تواند از شاکله اصلی اش در دربی استفاده کند. راموس در دفاع، مودریچ در هافبک، و بی بی سی در حمله. کواچیچ و ایسکو هم این شانس را باز خواهند داشت تا از غیبت دیگران استفاده کنند و در ترکیب اصلی حضور داشته باشند. هر گونه مصدومیت دیگری در این 11 روز ضربه بزرگی به رئال خواهد زد. شکست در دربی، رکورد نباختن رئال با زیدان را خواهد شکست و به بارسلونا هم اجازه خواهد داد تا قبل از ال کلاسیکو در جدول جلو بزند. زیدان باید در کالدرون هوشیار عمل کند اما انگار دستش هر روز بسته تر از قبل می شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین