|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۴
کد خبر: ۱۳۱۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۳:۴۰
کی روش برای بازی با سوریه، امکان استفاده از 3 بازیکن ترکیب اصلی اش در بازیهای قبلی مقدماتی جام جهانی را ندارد.
 کی روش برای بازی با سوریه، امکان استفاده از 3 بازیکن ترکیب اصلی اش در بازیهای قبلی مقدماتی جام جهانی را ندارد.

درون دروازه، علیرضا بیرانوند را نداریم که به دلیل شکستگی دست این بازی را از دست داده است. جز او، دو بازیکن محروم هم به دلیل اتفاقات بازی با قطر داریم یعنی احسان حاج صفی و سردار آزمون. اگر کی روش بخواهد طبق معمول با 1-3-2-4 خاص خودش بازی کند، احتمالا از این ترکیب استفاده می کند.

در غیاب بیرانوند، یکی از بین سوشا مکانی و محمدرضا اخباری درون دروازه می ایستد. دومی شانس بیشتری دارد ولی کلین شیت اولی در بازی با گینه نو، احتمال حضورش را همچنان حفظ کرده است ضمن اینکه او تجربه ملی بیشتری هم دارد با 4 بازی نسبت به اخباری که تنها یک بار دروازه بان تیم ملی بوده است.

در سمت راست خط دفاع، رامین رضاییان را داریم و در سمت چپ، بازی به میلاد محمدی می رسد. زوج مرکز خط دفاع را دو نفر از بین مرتضی پورعلی گنجی، جلال حسینی و پژمان منتظری تشکیل می دهند که احتمال فیکس بودن دو نفر اول بیشتر است بخصوص که منتظری تازه از مصدومیت فارغ شده و کی روش به پورعلی گنجی برای زدن ضربات سر در تقابل با مهاجم بدون باشگاه و تازه دعوت شده به تیم ملی سوریه نیاز دارد.

دو هافبک دفاعی تیم ملی هم یکی که قطعا سعید عزت اللهی است و نفر دوم از بین کمال کامیابی نیا و امید ابراهیمی انتخاب می شود. اگر کی روش نیاز به جنگندگی بیشتر داشته باشد، کمال وارد ترکیب اصلی می شود ولی اگر بخواهد ریتم بازی را کنترل کند، ابراهیمی گزینه بهتری است.

به گزارش آی اسپورت، برای بازی کردن در فضای پشت سر تک مهاجم و حضور در خط سوم، بعید است گزینه ای جز علیرضا جهانبخش در سمت راست و اشکان دژآگه در پست شماره 10 داشته باشیم. اما برای حضور در سمت چپ، وحید امیری گزینه اول است. مصدومیت قبلی و عدم آمادگی کاملش جا را برای مهدی طارمی، مهدی ترابی، مسعود شجاعی و حتی کریم انصاری فرد باز می کند.

تک مهاجم تیم ملی هم رضا قوچان نژاد است که در بازی قبلی هت تریک کرده و همیشه نفر دوم مدنظر کی روش بعد از آزمون بوده.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین