|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۵
کد خبر: ۱۳۱۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹
آلن لیچمن، پروفسور آمریکایی در واشینگتن دی سی یکی از پیشگویان انتخابات آمریکا است که پیش از این پیروزی ترامپ در انتخابات آمریکا را پیشگویی کرده بود.
"آلن لیچمن" بار دیگر با استفاده از فرمول مخصوص خود پیشگویی جدیدی درباره ترامپ پس از رود به کاخ سفید ارائه داده است.

به نقل از پایگاه اینترنتی ایندیپندنت؛ علی‌رغم نظرسنجی های متعدد رسانه‌های آمریکایی مبنی بر پیروزی هیلاری کلینتون در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، تعدادی از پیشگویان، دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواه را برنده سه شنبه بزرگ آمریکا معرفی کرده بودند.

آلن لیچمن، پروفسور آمریکایی در واشینگتن دی سی یکی از پیشگویان انتخابات آمریکا است که پیش از این پیروزی ترامپ در انتخابات آمریکا را پیشگویی کرده بود. وی با بکارگیری فرمول ابداعی خود که نتیجه بیش از 3 دهه تحقیق روی نظام انتخاباتی آمریکا است، چهل و پنجمین رئیس جمهور این کشور را پیش گویی کرده بود. وی به طور کامل در کتاب «پیش بینی رییس جمهور بعدی: کلیدهای ورود به کاخ سفید 2016» شرح داده است. او در اواخر ماه سپتامبر اعلام کرد مایک پنس تنها شخصی است که ترامپ به او اعتماد دارد و بدون شک معاون اول وی انتخاب خواهد شد.

لیچمن بار دیگر با استفاده از فرمول مخصوص خود که شامل 13 سوال یا "کلید" درباره تاریخچه انتخاباتی آمریکا است، پیشگویی جدیدی درباره ترامپ پس از رود به کاخ سفید ارائه داده است. او پیشگویی جدیدش درباره ترامپ به ایندیپندنت گفت: بسیاری از مردم آمریکا او را به عنوان رئیس جمهور جدید نمی خواهند. چرا که او غیرقابل پیش‌بینی است. البته پنس از نظر مخالفان ترامپ تایید شده است و مردم اورا دوست دارند. او یک جمهوری خواه محافظه‌کار است و از قابلیت بالایی برای کنترل حزب جمهوری خواه برخوردار است. من مطمئن هستم ترامپ با به خطر انداختن امنیت ملی آمریکا و یا سوء استفاده از شرایط اقتصادی به نفع خودش بهانه لازم برای استیضاح را می دهد.

لیچمن معتقد است هیلاری کلینتون و ستاد انتخاباتی او نهایت تلاش برای پیروزی در انتخابات را انجام داده اند. با این حال، قدرت های بزرگتری هستند که سیاست های آمریکا را شکل می دهند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین