|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
کد خبر: ۱۳۱۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۹
مربی تیم ملی فوتبال ایران معتقد است اگر چه تیم ایران شناخت خوبی از تیم سوریه دارد اما بازی مقابل این تیم آسان نیست و بازی در شرایط بد آب و هوایی در مالزی برای رویارویی با سوریه تجربه بسیار خوبی است.
 مربی تیم ملی فوتبال ایران معتقد است اگر چه تیم ایران شناخت خوبی از تیم سوریه دارد اما بازی مقابل این تیم آسان نیست و بازی در شرایط بد آب و هوایی در مالزی برای رویارویی با سوریه تجربه بسیار خوبی است.

به گزارش ایرنا، اوسیانو کروز بعد از برد هشت بر یک ایران در دیدار دوستانه تیم های ملی ایران و گینه نو ادامه داد:‌ با توجه به شرایط سخت آب و هوایی از جمله رطوبت بالا و بارندگی زیاد، فوتبالیست ها تجربه جدیدی کسب کردند که می تواند در بازی روز سه شنبه مقابل سوریه به تیم ایران کمک کند.

وی تصریح کرد: ‌ما دیدارهای تیم ملی فوتبال سوریه در برابر کره جنوبی، قطر، ‌ازبکستان و چین را دیده ایم و می دانیم بازی دشواری در پیش داریم، اما این را هم می دانیم که ما تیم اول آسیا هستیم و امیدواریم با سه امتیاز این بازی به ایران باز گردیم.

** پژمان منتظری ملی پوش تیم ملی فوتبال کشورمان نیز گفت:‌ دیدار با گینه تجربه خوبی برای تیم به منظور رویارویی با سوریه بود.

این بازیکن ملی پوش می گوید: بعد از لغو دیدارهای تدارکاتی ایران و برنامه ریزی برای دیدار با گینه نو همه چیز ناامیدکننده به نظر می رسید، اما بعد از 12 سال بازی فوتبال، بازی در شرایط بد آب و هوایی تجربه خوبی برای من و تعدادی از دوستانم شد.

این مدافع تیم ملی اضافه کرد: همه ما دیدیم که ممکن است چه اتفاقی در دیدار برابر سوریه رخ دهد و همگی متوجه شدیم که در دیدار برابر گینه حریف اصلی ما هوای شرجی و بارانی این منطقه بود که ممکن است در دیدار با سوریه تکرار شود.

** امید ابراهیمی هافبک تیم ملی کشورمان نیز دیدار با گینه نو را برای تیم ملی مفید عنوان کرد و گفت: ‌بازی روز سه شنبه مقابل سوریه بسیار سخت است اما دیدار مقابل گینه علاوه بر نتیجه خوب و افزایش روحیه بازیکنان تجربه خوبی از نظر شرایط آب و هوایی بود.

وی ادامه داد: در دیدار برابر سوریه ممکن است باز هم این شرایط آب و هوایی و باران شدید را تجربه کنیم، اما با این حال همه ما می دانیم که باید در مقابل سوریه نهایت تلاش خود را به کار گیریم.

این ملی پوش کشورمان اضافه کرد: سوریه تیم جنگنده ای و ما بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت، اما با تلاش می توانیم به هدف مورد نظر خود و امتیاز لازم دست یابیم.

به گفته ابراهیمی، تیم ملی فوتبال گینه نو نیز تیم خوبی است و در بازی قبل خود مقابل مالزی هم پیروز شده بود و نکته ای که نباید فراموش کنیم این است که سایر تیم ها می آیند که مقابل بهترین تیم آسیا، بهترین بازی را ارایه کنند و این کار را برای تیم ایران سخت می کند.

تیم ملی فوتبال ایران عصر امروز در دیداری دوستانه با تیم ملی گینه نو توانست این تیم را با نتیجه هشت بر یک از پیش این روی بردارد و قرار است روز سه شنبه (25 آبان ماه ) مقابل تیم سوریه بازی کند.

دیدار امروز تیم ملی و روز سه شنبه این تیم در شهر کوالالامپور مالزی انجام می شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین