|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۱۳۰۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵
هادی صفایی‌زاده از مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس در محور اقلید به یاسوج در بیمارستان بهشتی عیادت کرد و درجریان روند درمان آنها قرار گرفت و همچنین جزئیات جدیدی از این حادثه را در اختیار خبرنگاران قرار داد.
مدیر بیمه کوثر شعبه استان کهگیلویه و بویراحمد از فوت ۲۸ نفر در حادثه واژگونی اتوبوس در محور اقلید خبر داد و گفت: میزان خسارت این حادثه نزدیک به ۶۰ میلیارد برآورد شده است.

 هادی صفایی‌زاده از مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس در محور اقلید به یاسوج در بیمارستان بهشتی عیادت کرد و درجریان روند درمان آنها قرار گرفت و همچنین جزئیات جدیدی از این حادثه را در اختیار خبرنگاران قرار داد.

مدیر بیمه کوثر شعبه استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اتوبوسی که شب گذشته دچار حادثه شد، حامل مسافرانی از یزد بود که در محور اقلید و نرسیده به شهر یاسوج واژگون شد، گفت: طبق اعلام پلیس راه و نهادهای مسئول علت واژگونی اتوبوس نقص فنی این وسیله نقلیه بوده است.

صفایی‌زاده با عرض تسلیت از سوی شرکت بیمه کوثر به خانواده متوفیان از فوت 28 نفر در این حادثه خبر داد و افزود: همچنین 19 نفر در این حادثه دچار مصدومیت شدند که برای آن‌ها آرزوی بهبودی و سلامتی داریم و از سوی شرکت بیمه کوثر بر خود لازم دانستیم که از مصدومان این حادثه در بیمارستان بهشتی یاسوج عیادت کنیم و وضعیت درمان آنها را پیگیری کنیم.

وی با اشاره به اینکه اتوبوس حادثه دیده تحت پوشش بیمه شخص ثالث شرکت بیمه کوثر بوده است از آمادگی شعب این شرکت در سه استان برای پرداخت دیه متوفیان در اسرع وقت خبر داد و تصریح کرد: وراث متوفیان می‌توانند در سه استان یزد، فارس و کهگیلویه و بویراحمد نسبت به تشکیل پرونده اقدام نمایند و بیمه کوثر نیز این آمادگی را دارد که در اسرع وقت دیه متوفیان را پرداخت کند.

مدیر بیمه کوثر شعبه استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بیمه کوثر اعلام آمادگی می‌کند که در صورت مراجعه مصدومان حادثه، طبق ماده 34 قانون اجباری شخص ثالث نسبت به پرداخت علی‌الحساب دیه تا تعیین تکلیف نهایی و صدور رای دادگاه اقدام کند.

صفایی‌زاده در پاسخ به این سوال که خسارت احتمالی این حادثه چه میزان بوده است، اظهار کرد: خسارت این حادثه قریب به 60 میلیارد ریال برآورد می‌شود.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه منصوب شد

طی حکمی از سوی ایزد پور مدیر کل ورزش و جوانان استان ، فرشید کرمی به عنوان معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان منصوب شد.

یاسوج میزبان مسابقات قهرمانی کشور است

جهانبخش ایزد پور در جلسه شورای معاونین ورزش و جوانان استان از میزبانی مسابقات قهرمانی کشور در رشته‌های پرس سینه ،کشتی و بازی‌های بومی و  محلی خبر داد و  گفت: کسب مقام چهارمی تیم هندبال نفت و گاز گچساران در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا مایه افتخار اهالی ورزش استان است.

ایزدپور ضمن تشکر از کلیه اعضای ستادی اداره کل در انجام امورات اداری ،خواستار تسریع در جوابیه نامه‌های اداری شد و بر تعامل بیشتر واحدهای ستادی با مسئولین وزارت تاکید کرد .

وی از رشد 7 و نیم درصدی درآمد اماکن ورزشی استان در کشور خبر داد و گقت:  رعایت موازین شرعی ، عدل و انصاف و برقراری نظم و انضباط اداری در محیط اداری و ورزشی باید مورد توجه قرار گیرد.

ایزدپور در ادامه از میزبانی شهر یاسوج در برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی کشور ،مسابقات کشتی نوجوانان فرنگی کشور و برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی توسط هئیت روستایی و عشایری استان در شهر سی سخت خبر داد و افزود: از روسای هیئت‌های استانی تعامل بیشتر با فدراسیون در برگزاری و میزبانی مسابقات قهرمانی کشور داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از انتقال پایگاه قهرمانی ورزش استان به مجموعه کوثر بانوان و سالن بهار و اختصاص مبلغ 75 میلیون دیگر برای تجهیز و خرید وسایل جدید برای این پایگاه خبر داد و اظهار امید واری نمود با تجهیز و راه‌اندازی پایگاه قهرمانی جدید مشکل تمرینات قهرمان استان نیز مرتفع شود.

ایزد پور ضمن تقدیر و تشکر ازنماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و حوزه فنی و مهندسی اداره کل در احداث 29 پروژه چمن مصنوعی  وسالن ورزشی از محل هدایای خاص وزارت نفت در دو شهرستان گچساران و باشت ،از اختصاص 17 پروژه جدید در دو شهرستان گچساران وباشت از محل هدایایی خاص وزارت نفت خبر داد.

وی در خصوص وضعیت ماده 27 و واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی اظهار داشت:از مجموعه نه پروژه، دو پروژه ملی در حال بررسی و شش  پروژه استانی آماده فراخوان جهت  واگذاری است .

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد همچنین از واگذاری دو پروژه بزرگ هتل ورزش و پیست اسکی کاکان به بخش خصوصی از طریق ماده 27 خبر داد و افزود: مبلغ شش میلیون اعتبار به شهرستان دنا و 9 میلیون به شهرستان کهگیلویه از طریق پول برگشتی از اماکن ورزشی اختصاص یافت.

بازدید مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد از اماکن ورزشی شهرستان دنا

جهانبخش ایزد پور مدیر کل ورزش و جوانان استان از پروژه‌های سالن و چمن مصنوعی در دست اجرا و احداث در شهرستان دنا بازدید نمود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان  به همراه ایموری مسئول دفتر فنی و مهندسی اداره کل با حضور در شهرستان دنا از نزدیک از روند اجرایی پروژه‌های نفت بازدید و ضمن تاکید در روند اجرایی و اتمام این پروژها ،خواستار نظارت بیشتر در احداث این مکان‌های ورزشی شد .

ایزدپور در حاشیه بازدید از این پروژه‌های ورزشی ضمن تقدیر و تشکر از حمایت‌ها و پیگیرهای زارعی نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت :از محل اعتبارات خاص وزارت نفت 29 پروژه در دو شهرستان بویراحمد و دنا در دست احداث و ساخت است و تاکنون دو پروژه آن افتتاح شده و ما بقی تا پایان امسال در صورت تامین اعتبارات لازم افتتاح و تحویل جامعه ورزش استان خواهد شد .



 
منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین