|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۹
کد خبر: ۱۳۰۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷
یک عملیات با حضور نیروهای ویژه چند ملیتی در حال انجام است اما نیروهای ویژه SAS انگلیس سهمی جدا در این طرح داشته و قرار است به تعقیب شهروندان افراطگر انگلیسی بپردازند. آنها ماموریت کشتن یا دستگیری این انگلیسی‌ها را دارند و این ماموریت نیز از مدتی پیش آغاز شده است.
منابع دفاعی بلندپایه در انگلیس گفته‌اند،‌ شهروندان انگلیسی وابسته به گروه‌های افراطی در عراق در راستای یک راهبرد جدید به منظور کشتن یا بازداشت به شکل ویژه تحت تعقیب قرار می‌گیرند.

 این منابع به نشریه "تایمز" گفتند، آژانس‌های اطلاعاتی انگلیس اقدام به تهیه یک فهرست از حدود 200 شهروند انگلیسی که در حال حاضر در میان افراطگران در عراق هستند، کرده‌اند.

یکی از این مقامات گفت: یک فهرست ترور تهیه شده که حاوی اسامی صدها شخص شرور است. بسیاری از این اشخاص اهل انگلیس هستند. در حال حاضر تعقیب افراطگران انگلیسی در دستور کار قرار دارد.

وی خاطر نشان کرد: یک عملیات با حضور نیروهای ویژه چند ملیتی در حال انجام است اما نیروهای ویژه SAS انگلیس سهمی جدا در این طرح داشته و قرار است به تعقیب شهروندان افراطگر انگلیسی بپردازند. آنها ماموریت کشتن یا دستگیری این انگلیسی‌ها را دارند و این ماموریت نیز از مدتی پیش آغاز شده است.

یک منبع خبری گفت، اگر چه تعداد آنها ممکن است تقریبی باشد اما میزان قابل توجهی از آن‌ها احتمالا در عراق فعالیت دارند.

وی ادامه داد: این چالش پیش روی ما است اما همکاری بین المللی فراوانی در این مبارزه وجود دارد زیرا این یک مشکل جهانی است.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین