|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۶
کد خبر: ۱۳۰۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۰
با پیروزی یوونتوس و میلان صدر جدول لیگ ایتالیا قبل از تعطیلات ملی تغییری نخواهد کرد.
 با پیروزی یوونتوس و میلان صدر جدول لیگ ایتالیا قبل از تعطیلات ملی تغییری نخواهد کرد.

هفته دوازدهم رقابت‌های سری A ایتالیا امروز با برگزاری ۵ بازی دیگر ادامه یافت. در یکی از دیدارها یوونتوس بعد از تساوی خانگی در لیگ قهرمانان برابر لیون، در زمین کیه‌وو توانست با برتری ۲ بر یک برابر این تیم صدر جدول رقابت‌ها را حفظ کند. در همان دقیقه ۴ مسابقه مصدومیت شدید بارتزالی از ناحیه بازو باعث شد این بازیکن از ترکیب بیرون برود و به احتمال بسیار زیاد چند هفته‌ای از میادین دور خواهد بود.

نیمه نخست مسابقه گلی در بر نداشت اما در دقیقه ۵۳ ماریو مانژوکیچ کروات توانست گل نخست بازی را به ثمر برساند. ۱۳ دقیقه بعد پلی‌شیر از روی نقطه پنالتی توانست گل تساوی را به ثمر برساند. یوونتوس که نمی‌خواست دست خالی زمین کیه‌وو را ترک کند گل دوم را در ادامه و با ضرب زیبای پیانیچ به ثمر رساند تا این بازی با برتری دو بر یک یووه به پایان برسد.

در این دیدار جانلوئیجی بوفون برای ششصدمین بار در رقابت های لیگ ایتالیا برای تیمش به میدان رفت تا اولین دروازه بان تاریخ ایتالیا باشد که به این رکورد می رسد.  

به گزارش ایسنا، میلان یکی از تعقیب‌کنندگان یووه در صدر جدول نیز این هفته نتیجه خوبی کسب کرد و پالرمو را ۲ بر یک شکست داد. سوسو و لاپادولا برای میلان گلزنی کردند و نستورفسکی نیز گل پالرمو را به ثمر رساند.

پسکارا صفر – امپولی ۴

ساسولو صفر – آتالانتا ۳

جنوا یک – اودینزه یک

امشب با برگزاری سه بازی دیگر پرونده این هفته از رقابت‌ها بسته خواهد شد. فیورنتینا میزبان سامپدوریاست. اینتر بحران زده بعد از اخراج دیبوئر باید به دیدار کروتونه برود و رم با بولونیا بازی خواهد داشت.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین