|
|
امروز: دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۱۳۰۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۴
دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت که تلاش وی برای دستیابی به این مقام، جنبش و فرصتی برای بیرون آوردن دولت از چنگ کمک کنندگان مالی ثروتمند و صاحبان منافع ویژه و بازگرداندن قدرت به مردم آمریکاست که یک بار در طول زندگی به دست می آید.
 دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت که تلاش وی برای دستیابی به این مقام، جنبش و فرصتی برای بیرون آوردن دولت از چنگ کمک کنندگان مالی ثروتمند و صاحبان منافع ویژه و بازگرداندن قدرت به مردم آمریکاست که یک بار در طول زندگی به دست می آید.

به گزارش آسوشیتدپرس از واشنگتن، ترامپ در سخنرانی هفتگی حزب جمهوریخواه گفت که به همراه نامزدهای معرفی شده این حزب برای کنگره، تغییرات به شدت ضروری را در دولت ایجاد خواهد کرد.

وی همچنین قول داد که میلیون ها شغل ایجاد کرده، مالیات ها را کاهش داده و قانون بهداشت و درمان باراک اوباما رئیس جمهوری کنونی را لغو کرده و با قانون بهتری جایگزین کند.

ترامپ، همچنان موضوع های آشنایی در مبارزات خود مانند قول به اصلاح آنچه توافقنامه های تجاری وحشتناک خوانده، پایان دادن به مهاجرت غیرقانونی و تعلیق پذیرش پناهجویان سوری در این کشور، پایبندی نشان داد.

وی بدون ارایه جزئیات همچنین وعده داد که ارتش را بازسازی کرده و وضع نظامیان قدیمی آمریکا را در نظر داشته باشد.

** ترامپ: زمان خداحافظی با کلینتون ها فرا رسیده است

دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روز شنبه گفت: زمان آن است که رای دهندگان آمریکایی با هیلاری و بیل کلینتون خداحافظی کنند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از واشنگتن، وی که در نطق هفتگی رادیویی خطاب به حزب جمهوری خواه سخن می گفت، افزود: وقت آن است که کتاب های تاریخ به روی کلینتون ها بسته شود و فصلی روشن و جدید که بر مردم بزرگ آمریکا متمرکز است، گشوده شود.

در حالی که سه روز به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا زمان باقی است، ترامپ گفت: خواهان رای و کمک شما در انتخاب اکثریت جمهوری خواه در کنگره هستم، تا در نهایت بتوانیم این سیستم معیوب را تغییر دهیم و آمریکا را به جایگاه عالی خود بازگردانیم.

وی افزود: وقتی در مورد وضعیت عالی حرف می زنم، منظورم عالی برای همه مردم است.

وی روی موضوعات اصلی کارزار انتخاباتی اش شامل وعده به ایجاد 25 میلیون شغل، کاهش مالیات برای طبقه متوسط جامعه، جلوگیری از ورود مهاجران غیرقانونی به آمریکا و رهایی از طرح خدمات درمانی اوباما دست گذاشت و گفت: ظرف 17 ماه گذشته به سراسر کشور سفر کردم و با انسان های شگفت آوری ملاقات داشتم. وی افزود: امید این مردم، امید من و رویاهایشان، رویای من شده است.

ترامپ گفت: این (انتخابات) فقط یک کارزار نیست، بلکه یک جنبش است. شانس یک باره ای است تا دولت مان را از خدمت به منافع شخصی پس بگیریم و قدرت را به شما مردم آمریکا بازگردانیم.

براساس این گزارش، ترامپ از روابط متشنجی با رهبران حزب جمهوری خواه برخوردار است. بسیاری از رهبران حزب جمهوری خواه آمریکا حمایت خود از ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری این کشور را پس از سخنان رکیک وی در مورد زنان، پس گرفته اند.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا هشتم نوامبر برابر با 18 آبان ماه برای تعیین چهل و پنجمین رئیس جمهوری این کشور برگزار می شود.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین