|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۳۰۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷
برد پیت با ارائه یک دادخواست جدید به دادگاه، خواستار حضانت مشترک فرزندانش با آنجلینا جولی شد.
 برد پیت با ارائه یک دادخواست جدید به دادگاه، خواستار حضانت مشترک فرزندانش با آنجلینا جولی شد.

این زوج سرشناس شش فرزند دارند که کوچکترین آن‌ها هشت ساله و بزرگترین‌شان ۱۵ ساله است. آنجلینا جولی ۲۰ سپتامبر با ارائه دادخواست طلاق از دادگاه خواسته بود که سرپرستی فرزندان را به او واگذار کند.

از آغاز رسانه‌ای شدن این جدایی تاکنون اختلاف بر سر حضانت فرزندان بزرگترین اختلاف پیش آمده میان بازیگران فیلم «آقا و خانم اسمیت» است. جدایی پیت و جولی به رویدادی در یک پرواز خصوصی در میانه ماه سپتامبر بازمی‌گردد. مسئولان امر نیز در حال تحقیق درباره اعمال پیت در آن پرواز هستند.

پیت و جولی در حال حاضر به صورت موقت درباره حضانت فرزندان به توافق رسیده‌اند. براساس این توافق تا زمانی که آژانش بهزیستی کودکان لس‌آنجلس در حال تحقیق هستند، برد پیت اجازه دارد فرزندانش را ملاقات کند.

نتیجه این تحقیقات روی رای دادگاه تاثیر به سزایی خواهد داشت. البته دادگاه در چنین مواردی بیشتر تمایل دارد که حضانت را به صورت مشترک اعطا کند.

در دادخواستی که پیت برای حضانت فرزندانش به دادگاه ارائه کرده است، هیچ نکته‌ای درباره دلیل جدایی این زوج سرشناس وجود ندارد. پیت تنها به اختلافات حل‌نشدنی اشاره کرده و درباره نحوه تقسیم دارایی‌هایشان نیز حرفی به میان نیاورده است. او از روز ۱۵ سپتامبر به عنوان روز جدایی خود از جولی نام برده که درست یک روز پس از مجادله میان پیت و مداکس فرزندخوانده ۱۵ ساله‌اش در هواپیما است.

این زوج چندی پیش خانه‌شان در نیواورلئان را به قیمت ۴ میلیون و ۹۰۰ هزار دلار فروختند. این دو بازیگر آخرین بار در فیلم «کنار دریا» به کارگردانی آنجلینا جولی کنار همدیگر نقش‌آًفرینی کردند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین