کد خبر: ۱۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۴
رئیس کلانتری 177 خاور شهر از دستگیری 2 سارق در این منطقه که طعمه‌های خود را به عنوان مسافر شکار می‌کردند، خبرداد.
تدبیر و امیدسروان سعید رضا جمشیدی رئیس کلانتری 177 خاورشهر در تشریح این خبر گفت: در راستای اجرای طرح امنیت محله محور و مطالبات شهروندان در خصوص برخورد با سارقان در این منطقه دایره تجسس کلانتری تحقیقات خود را در خصوص شناسایی مناطق جرم خیز آغاز کردند.

این مقام انتظامی افزود: عصر روز گذشته در راستای اجرای طرح امنیت محله محور، ماموران این یگان هنگام گشت زنی در خاورشهر به سرنشینان یک خودروی سواری پراید که در حال پرسه زدن بودند مشکوک شدند.

وی با اشاره به اینکه ماموران بعد از استعلام از مرکز پیام دریافتند از سرنشینان یک خودرو به عنوان مسافربرنمای زورگیر شکایت شده است تصریح کرد: بدین ترتیب، بلافاصله ماموران برای دستگیری آنها وارد عمل شده و به راننده دستور توقف دادند اما آنها به محض مشاهده واحد گشت فرار را بر قرار ترجیح داده و متواری شدند.

کلانتر 177 گفت: با فرار متهمان عملیات تعقیب و گریز پلیسی آغاز و راننده بدون توجه به اخطار پلیس همچنان به فرار خود ادامه داد که طی یک مسیر کوتاهی ماموران موفق شدند خودرو را متوقف و متهمان را که پیاده قصد فرار داشتند دستگیر کنند.

سروان جمشیدی در پایان تصریح کرد: در بازرسی از خودرو متهمان که «نادر» و «نعیم» نام داشتند یک کیف زنانه، 3 دستگاه تلفن همراه و 2 قبضه چاقو کشف شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین