|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۱۲۹۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۵
احسان حاج‌صفی که گفته می‌شد ممکن است در این مسابقه به میدان نرود، امروز از ابتدا در ترکیب اصلی تیم سپاهان برای طلایی‌پوشان به میدان رفت.
هواداران تیم سپاهان در بازی امروز تیمشان مقابل پارس جنوبی جم در ورزشگاه نقش‌جهان موج مکزیکی داشتند.

 حواشی دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و پارس جنوبی جم در چارچوب رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:

* سپاهان در این مسابقه پس از نزدیک به 9 سال در ورزشگاه نقش‌جهان به میدان رفت و توانست در این ورزشگاه به پیروزی دست پیدا کند.

* احسان حاج‌صفی که گفته می‌شد ممکن است در این مسابقه به میدان نرود، امروز از ابتدا در ترکیب اصلی تیم سپاهان برای طلایی‌پوشان به میدان رفت.

* پیش از آغاز این مسابقه، هواداران و بازیکنان تیم سپاهان به احترام درگذ شت منصور پورحیدری، پیشکسوت تیم ملی فوتبال یک دقیقه سکوت کردند.

* سپاهانی‌ها همچنین در این مسابقه، به مناسبت درگذشت سرمربی سابق استقلاب با بازوبند مشکی وارد مسابقه شده بودند..

* با توجه اینکه این بازی در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان برگزار شده بود و در یک روز تعطیل برگزار می‌شد، هواداران سپاهان از بازی استقبال خوبی به عمل آورده بودند و نزدیک به 10 هزار هوادار در فولادشهر حضور داشتند.

* یکی از مشکلات اساسی ورزشگاه نقش‌جهان در این مسابقه، مشکلات مربوط به جایگاه خبرنگاران بود و این جایگاه سقف، اینترنت و برق نیز نداشت.

* هواداران تیم سپاهان در این بازی مشکلات بسیاری را پیش روی خود می‌دیدند و بوفه‌های ورزشگاه نقش‌جهان همچنان افتتاح نشده است.

* محرم نویدکیا، کاپیتان سپاهان در دقیقه این بازی به میزان قابل توجهی از سوی هواداران این تیم اصفهانی تشویق شد.

* یکی از نکات جالب این مسابقه، سکونشینی جلال‌الدین علی‌محمدی، میلاد سرلک و محمد روشندل به شمار می‌رفت. همچنین مهدی امینی امروز دروازه‌بان اول این مسابقه بود.

* با توجه به اینکه پیش بینی نیز می‌شد هواداران استقبال خوبی را از این دیدار داشته باشند اما تنها یک گیت بلیط فروشی برای این دیدار در نظر گرفته شد.

* فرید بهزادی کریمی در نیمه نخست این بازی تنها گل مسابقه را به ثمر رساند و پس از آن به میزان قابل توجهی به شادی پرداخت.

در نخستین دیدار رسمی سپاهان در ورزشگاه نقش جهان حدود 8 هزار هوادار در ورزشگاه حضور پیدا کردند که این جمعیت می‌توانست ورزشگاه فولادشهر را در یک دیدار نه چندان مهم پر کند.

* حضور محمد سلطان‌حسینی، مدیرکل ورزش و جوانان استان و مدیرعامل و مسئولان تیم سپاهان در ورزشگاه نقش‌جهان از نکات جالب بازی بود.

* شادی‌های خاص هواداران سپاهان و موج مکزیکی خود آنها در ورزشگاه نقش جهان از نکات جالب به شمار می‌رفت.
منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین