|
|
امروز: چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۱۸
کد خبر: ۱۲۹۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸
پورحیدری در طول دوران حضورش در این فوتبال چه به عنوان مربی و چه به عنوان بازیکن برای ایران افتخارآفرینی کرد و بسیار متاسف و متاثر شدیم که یکی از قدیمی‌ترین فوتبالیست‌های این مملکت از جمع ما رفت.
علی پروین، محمد دادگان و حبیب کاشانی پس از درگذشت منصور پورحیدری پیامی تسلیتی را در اختیار ایسنا قرار دادند که متن آن به این شرح است:

منصور پورحیدری یکی از فنی‌ترین، با ادب‌ترین و محترم‌ترین فوتبالیست‌هایی بود که فوتبال ایران تاکنون به خود دیده است. او از ابتدای حضورش در فوتبال با افتخار و عزت زندگی کرد. هر کار کرد برای فوتبال و هواداران بود و هیچ چیز برای خودش نخواست. پورحیدری هیچ گاه به هیچ کس توهین نکرد و یا از دایره ادب خارج نشد. بارها در پرسپولیس با او روبرو شدیم، اما همیشه با همه ما در کمال احترام و صمیمیت برخورد می‌کرد و رفتارش با فرد مقابل به گونه‌ای بود که همیشه از او به احترام یاد شود. پورحیدری در طول دوران حضورش در این فوتبال چه به عنوان مربی و چه به عنوان بازیکن برای ایران افتخارآفرینی کرد و بسیار متاسف و متاثر شدیم که یکی از قدیمی‌ترین فوتبالیست‌های این مملکت از جمع ما رفت. امیدواریم جامعه فوتبال قدر بزرگان و پیشکسوتان خود را بداند.

بار دیگر درگذشت پورحیدری را به خانواده‌اش، باشگاه و هواداران استقال و جامعه ورزش تسلیت گفته و برای خانواده‌ او آرزوی صبر و سلامتی داریم.

علی پروین، محمد دادگان، حبیب کاشانی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین