|
|
امروز: شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۰
کد خبر: ۱۲۹۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷
متاسفانه نمی‌شود کاری کرد. ما قدر هم را نمی‌دانیم. علی پروین حرف خوبی زده و گفته که پیشکسوتان روابطی با هم ندارند. وقتی او به عنوان یکی از بزرگترین‌های فوتبال می‌گوید پس از مرگش او را به امجدیه نبرند گواه خیلی حرف‌ها است.
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: پورحیدری شخصیت بزرگی داشت و اگر ناراحت می شد به جای بدگویی کردن، سکوت اختیار می‌کرد.

مهدی کشاورز  درباره منصور پورحیدری، اظهار کرد: منصور مرد بزرگی بود. از سال ۱۳۴۳ تا ۱۳۵۰ که من در استقلال بازی می‌کردم، او دفاع مستحکمی برای تیم بود و تا وقتی در جلوی من بازی می‌کرد به او اطمینان داشتم.

دروازه‌بان اسبق استقلال ادامه‌ داد: پورحیدری شخصیت بزرگ و دوست داشتنی داشت و رفاقت زیادی در او بود. شخص بزرگی را از دست دادیم و جای او بسیار خالی است. روزهای که او به باشگاه می آمد روحیه دیگری داشتیم. خدا او را رحمت کند.

کشاورز همچنین گفت‌: متاسفانه ما مرده پرستیم. فردا در امجدیه (شیرودی) ۳۰ هزار نفر برای بدرقه منصور می‌آیند اما بعضی از آنها فقط می‌آیند که دیده شوند. چرا تا وقتی زنده‌ایم قدر هم را نمی دانیم؟ خیلی‌ها را می‌شناسم که جزو بهترین‌های فوتبال ایران بودند اما الان خانه‌نشین هستند و بیماری‌های سختی هم دارند اما کسی سراغشان را نمی‌گیرد.

او افزود: متاسفانه نمی‌شود کاری کرد. ما قدر هم را نمی‌دانیم. علی پروین حرف خوبی زده و گفته که پیشکسوتان روابطی با هم ندارند. وقتی او به عنوان یکی از بزرگترین‌های فوتبال می‌گوید پس از مرگش او را به امجدیه نبرند گواه خیلی حرف‌ها است.

پیشکسوت استقلال همچنین گفت‌: به‌ هر حال زبانم قاصر است که درباره پورحیدری صحبت کنم و بگویم که او چقدر با محبت و دوست داشتنی بود. او ۳۰ سال در کسوت‌های مختلف به فوتبال ایران خدمت کرد و حتی یک جمله حرف بد نزد و اگر اتفاقی هم می‌افتاد مثل بعضی‌ها درباره باشگاه استقلال  بد نمی‌گفت. او اگر خیلی ناراحت می‌شد سکوت پیشه می‌کرد. منصور اسطوره بود.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین