|
|
امروز: جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۸
کد خبر: ۱۲۹۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳
تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۰:۱۵ امروز در زمین شماره یک ورزشگاه آزادی برگزار شد. این تمرین در شرایطی به پایان رسید که خبر درگذشت منصور پورحیدری باعث ناراحتی و تاسف بازیکنان و کادر فنی تیم ملی ایران شد.
خبر درگذشت سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران بازیکنان و کادر فنی این تیم را متاسف کرد.

تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۰:۱۵ امروز در زمین شماره یک ورزشگاه آزادی برگزار شد. این تمرین در شرایطی به پایان رسید که خبر درگذشت منصور پورحیدری باعث ناراحتی و تاسف بازیکنان و کادر فنی تیم ملی ایران شد.

* رامین رضائیان و وحید امیری اولین بازیکنانی بودند که به داخل زمین آمدند و چند دقیقه با یکدیگر به انجام تمرین والیبال پرداختند.

* سروش رفیعی و مرتضی پورعلی گنجی بازیکنانی بودند که پیش از آغاز تمرین پاسخگوی سؤالات خبرنگاران بودند.

* این جلسه تمرینی در شرایطی پس از صحبت‌های کی‌روش آغاز شد که حسین ماهینی که شب گذشته به اردوی تیم ملی دعوت شد، در این تمرین حضور داشت.

* همچنین مرتضی پورعلی گنجی نیز اولین تمرین خود را با ملی‌پوشان امروز انجام داد.

* در تمرین امروز ۱۸ بازیکن در تمرینات گروهی شرکت داشتند و ۴ بازیکن نیز تمرینات اختصاصی‌شان را زیر نظر کادر پزشکی انجام می‌دادند.

* بازیکنان تیم ملی با پاکساری‌های کوتاه و روپایی زدن، بدن‌هایشان را گرم کردند؛ در این حین کارلوس کی‌روش هم همراه جواد نکونام در قسمت دیگری از زمین در حال طراحی برنامه‌های تمرینی بود.

* محمدرشید مظاهری که روز گذشته برای همراهی تیمش در مسابقه جام حذفی در تمرین تیم ملی غایب بود، امروز مجدداً به جمع ملی‌پوشان پیوست.

* محمدرضا اخباری، علیرضا حقیقی و محمدرشید مظاهری تمرینات اختصاصی‌شان را زیر نظر دن‌گاسکار انجام دادند و پس از چند دقیقه به تمرینات گروهی اضافه شدند.

* همچنین دیه‌گو که در روزهای اخیر عضو غایب تیم ملی بود، از امروز به جمع ملی‌پوشان اضافه شد.

* علی کفاشیان در ابتدای تمرین در زمین شماره یک ورزشگاه آزادی حاضر شد و با کارلوس کی‌روش و بازیکنان خوش و بش گرمی داشت.

* امیرحسین پیروانی هم این تمرین را از نزدیک تماشا کرد.

* حمله به دفاع و پاسکاری‌های کوتاه، برنامه دیگری بود که کادر فنی برای این تمرین در نظر گرفته بود؛ این در حالی بود که اوسیانو کروز و میکو هم در این تمرین، بازیکنان را همراهی می‌کردند.

* در این تمرین کی‌روش تأکید ویژه‌ای داشت تا بازیکنان سانتر از جناحین را به درستی انجام دهند و مهاجمان نیز در جایگیری برای زدن ضربات آخر، دقت لازم را داشته باشند.

* وریا غفوری در قسمتی از زمین، به دویدن‌های نرم و پاسکاری‌های کوتاه مشغول شد تا روند درمانی‌اش را طی کند و علیرضا بیرانوند هم در قسمتی دیگر از زمین، تمرینات با توپ را آغاز کرد.

* سعید آقایی و وحید امیری نیز بازیکنانی بودند که در گوشه‌ دیگر از زمین به انجام تمرینات کششی مشغول شدند.

* رامین رضائیان برای دقایقی همراه داریوش شجاعیان به تمرین ضربات ایستگاهی پرداخت.

* سپس ملی‌پوشان به دو گروه متمایز شدند؛ مدافعان تیم زیر نظر مارکار آقاجانیان، حرکت صحیح پوشش در دفاع و دور کردن توپ هنگام سانتر از جناحین را تمرین کردند و هافبک‌ها و مهاجمان هم زیر نظر نکونام و کی‌روش به شوت‌زنی و پاسکاری از راه دور مشغول شدند.

* کی‌روش تأکید ویژه‌ای داشت تا بازیکنان در چارچوب‌شناسی و زدن ضربات آخر به دروازه، دقت لازم را داشته باشند.

* نکونام همچنین نظارت ویژه‌ای روی عملکرد رضائیان و شجاعیانی داشت که ضربات ایستگاهی را تمرین می‌کردند.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین