کد خبر: ۱۲۹۶۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰
: کسی که هیچ پولی ندارد را نمی شود تسهیلات داد. بارها به بانک ها گفته ام که اگر کسی دو سوم از بودجه مورد نیاز را داشت یک سوم باقی مانده را به او وام بدهید و به دقت بررسی کنید آیا آن شخص می تواند تسهیلات را باز گرداند یا خیر.
امام جمعه اصفهان گفت: تسهیلاتی که به بنگاه های اقتصادی و صنایع کوچک داده می شود همچون مدارک و تحصیلات دانشگاهی نشود که هیچگونه نظارتی از جانب وزارت علوم ندارد و کسی نمی پرسد آیا کشور به این همه تحصیل کرده نیاز دارد یا نه.

 سید یوسف طباطبایی نژاد در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان اصفهان اظهار کرد: در رابطه با اقتصاد مقاومتی کارهای بسیاری انجام شده اما یکی از ملزومات حرکت در جهت اقتصاد مقاومتی انجام فعالیت‌های فرهنگی است و این که کسی بخواهد کاری کند و بانک هم تسهیلات بدهد مشکل را حل نخواهد کرد.

امام جمعه اصفهان گفت: باید مشخص باشد کسانی که در قالب اقتصاد مقاومتی می خواهند از بانک ها تسهیلات بگیرند قصد دارند چه کاری انجام دهند و آیا این کار اصلا به نیاز کشور هست. تسهیلاتی که با بنگاه های اقتصادی و صنایع کوچک داده می شود همچون مدارک و تحصیلات دانشگاهی نشود که هیچگونه نظارتی از جانب وزارت علوم ندارد و کسی نمی پرسد آیا کشور به این همه تحصیل کرده نیاز دارد یا نه.

وی افزود: کسی که هیچ پولی ندارد را نمی شود تسهیلات داد. بارها به بانک ها گفته ام که اگر کسی دو سوم از بودجه مورد نیاز را داشت یک سوم باقی مانده را به او وام بدهید و به دقت بررسی کنید آیا آن شخص می تواند تسهیلات را باز گرداند یا خیر.

امام جمعه اصفهان خاطرنشان کرد: قالی بافی از صنایع مهم ایران و اصفهان است و باید دولت قالی های تولید شده را همچون گندم خرید تضمینی کند تا کسی که قالی می بافد مشکلی در فروش نداشته باشد.




منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین