|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۹
در آئین افتتاحیه ورزشگاه نقش جهان؛
کد خبر: ۱۲۹۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۵
وزیر ورزش و جوانان، گفت: اقتصاد ورزش فعال می شود تا وابستگی ها به دولت کاهش یابد.
 وزیر ورزش و جوانان، گفت: اقتصاد ورزش فعال می شود تا وابستگی ها به دولت کاهش یابد.

به گزارش ایرنا، «مسعود سلطانی فر» روز چهارشنبه در سخنرانی خود در آئین افتتاح دومین ورزشگاه ملی ایران در اصفهان، تصریح کرد: از زحمات وزیر سابق ورزش و جوانان، مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، شرکت فولاد اصفهان و دیگر دست اندرکاران امر که در تکمیل و افتتاح ورزشگاه نقش جهان تلاش های زیادی داشته اند، قدردانی می کنم.

وی افزود: این ورزشگاه بر اساس مدلی ساخته شده است که در دنیا حامیان مالی به دنبال مشارکت در آن هستند. این حامیان زیر نظر بنگاه ها هستند، اما در ایران شرایط حضور آنان فراهم نیست و این یک معضل است.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه افزود: باید زمینه برای حضور سرمایه گذارها و حامیان مالی به گونه ای فراهم شود که آنان نیز تمایل حضور در چنین طراح هایی را داشته باشند. همچنین شرایط می بایست به گونه ای رقم بخورد تا باشگاه های مختلف درآمدزایی داشته باشند.

ورزشگاه 75 هزار نفری نقش جهان اصفهان پس از 23 سال انتظار امروز با حضور «اسحاق جهانیگری» معاون اول رئیس جمهوری، «مسعود سلطانی فر» وزیر جدید ورزش و جوانان، «کیومرث هاشمی» رئیس کمیته ملی المپیک، «مصطفی مدبر» مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و مقامات استانی با دیدار نمادین سپاهان و تیم امیدهایش افتتاح شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین