|
|
امروز: شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۶
کد خبر: ۱۲۹۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۸
تا پایان مهرماه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تعداد تولیدات کل گروه بالغ بر 44 درصد افزایش را نشان می دهد.
معاون برنامه ‌ریزی جامع تولید گروه خودروسازی سایپا گفت: تا پایان مهرماه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تعداد تولیدات کل گروه از مرز 300 هزار دستگاه تولید عبورکرده و نزدیک به 44 درصد افزایش را نشان می‌دهد.
 
 محمد قربانی اظهارکرد: کل تولید محصولات گروه سایپا تا پایان شیفت کاری هشتم آبان 95 از مرز 300 هزار دستگاه گذشته و این در حالی است که در پنج سال گذشته این میزان تولید در مدت مشابه مسبوق به سابقه نبوده ‌است.

معاون برنامه‌ریزی جامع تولید گروه سایپا تصریح‌کرد: تا پایان مهرماه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تعداد تولیدات کل گروه بالغ بر 44 درصد افزایش را نشان می دهد.

وی تاکیدکرد: تحقق برنامه‌ها نشان‌دهنده این است که گروه سایپا برنامه‌های خودرا واقع‌بینانه تنظیم کرده و تمامی برنامه‌ها براساس رسیدن سایپا به نقطه سودآوری پیش‌بینی شده ‌است و امیدوارم با تحقق این برنامه‌ها سایپا بتواند از تمام ظرفیت‌ها در جهت حفظ منافع ذی‌نفعان حداکثر بهره لازم را ببرد.

‌قربانی گفت: گروه خودروسازی سایپا حدود 19 محصول سواری و تجاری سنگین و نیمه‌سنگین دستی و اتوماتیک  را با مشارکت و همکاری پنج خودروساز خارجی کیاموتورز، گروه رنو، گروه برلیانس، چانگان و زوته تولید می کند و این موضوع نشان‌دهنده تعهد گروه سایپا به نیاز و مطالبات مشتریان است.
  
منبع: سایپانیوز
 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین