|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۲۶
کد خبر: ۱۲۹۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۵:۲۰
نمایندگان باید متوجه باشند با چه کسی صحبت می کنند ، اخیرا در موردی طرف خود را به عنوان مرکز دولتی پژوهشی معرفی کرده و نماینده نمی دانسته و مطالب را منتقل کرده است.
 نمایندگان باید متوجه باشند با چه کسی صحبت می کنند ، اخیرا در موردی طرف خود را به عنوان مرکز دولتی پژوهشی معرفی کرده و نماینده نمی دانسته و مطالب را منتقل کرده است.

موضوع استفاده از گوشی های هوشمند تلفن همراه در میان مسئولان نظام، به سبب مخاطرات احتمالی از آن جمله موضوعاتی است که خود مسئولان همواره سعی دارند در خصوص آن کمتر اظهارنظر کنند.

سردار غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیر عامل در نشست خبری که هفته گذشته برگزار شد، در این زمینه با اشاره به اینکه در زمینه کنترل گوشی های هوشمند مسئولان سازمان پدافند غیر عامل یک دستورالعمل را به تصویب رساند و آن را برای بررسی به هیئت دولت فرستاد، گفت: ما آمادگی داریم سیستم عامل گوشی های هوشمند مسئولین را تا حدود 80 درصد امن سازی کنیم.

سیدمحمدجوادابطحی در این خصوص می گوید:ما با توجه به اعترافات شبکه نفوذ و تخلیه اطلاعاتی که منافقین به جد دنبال ان هستند به این مطلب می رسیم که برای حفاظت از نظام و خود مسئولان باید از تلفن های غیردیجیتال استفاده شود.

نماینده مردم خمینی شهر در ادامه این مطلب افزود: اگر بتوانند فیلتر جداگانه ای تعرف کنند و بگذارند می توان از همین موبایل‌های دیجیتال هم استفاده کرد.

به گزارش خانه ملت، وی همچنین تاکید کرد: نمایندگان باید متوجه باشند با چه کسی صحبت می کنند ، اخیرا در موردی طرف خود را به عنوان مرکز دولتی پژوهشی معرفی کرده و نماینده نمی دانسته و مطالب را منتقل کرده است.خود من در حال حاضر یک تلفن قدیمی دارم که نه ضبط دارد و نه دوربین برای موارد مقتضی از آن استفاده می کنم.

ابطحی همچنین تصریح کرد:من همیشه پشت تلفن می گویم که آقایان می خواهند گوش دهند، گوش دهند، این دیگی نیست که آشی برای آن ها در آن پخته شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین