|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۱۲۹۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۸
جمعی از مدیران، پیشکسوتان و ورزشکاران از وزیر پیشنهادی دولت برای وزارت ورزش و جوانان حمایت کردند.
 جمعی از مدیران، پیشکسوتان و ورزشکاران از وزیر پیشنهادی دولت برای وزارت ورزش و جوانان حمایت کردند.

جلسه رای اعتماد به سه وزیر پیشنهادی دولت فردا سه‌شنبه در صحن علنی مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود که مسعود سلطانی‌فر برای وزارت ورزش و جوانان از سوی دکتر حسن روحانی معرفی شده است.

در آستانه این رای‌گیری گروهی از مدیران، پیشکسوتان و ورزشکاران با انتشار بیانه‌ای که در زیر آمده است، ضمن تشکر از حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر روحانی رئیس جمهوری بابت این انتخاب برای تصدی‌گری وزارت ورزش و جوانان، ابراز امیدواری کردند با این انتخاب و رای اعتماد از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ورزش ایران هرچه زودتر وزیر خود را بشناسد و علاوه بر آن توسعه و موفقیت‌های بیشتری نسبت به گذشته به دست آورد.

در بخشی از این بیانیه آمده است:

از رئیس جمهور محترم تشکر می‌کنیم که فردی شایسته‌ را برای این مسئولیت معرفی کردند. شرایط حساس و خاص ورزش ایجاب می‌کند فردی سکاندار مسئولیت ورزش ایران شود که از تجربه کافی برخوردار باشد که این موضوع درباره مسعود سلطانی‌فر صدق می‌کند. ورزش ایران بعد از پشت سر گذاشتن المپیک 2016 باید از هم اکنون برنامه‌ریزی خود را برای المپیک 2020 توکیو آغاز کند. ضمن اینکه بازی‌های کشورهای اسلامی نیز در اردبیهشت ماه سال 96 پیش‌رو است و البته بازی‌های آسیایی 2018 که باید حضوری قدرتمند در آن داشت.

از نمایندگان مردمی و محترم مجلس شورای اسلامی استدعا داریم با توجه به شرایط حساس کنونی ورزش کشور با رای اعتماد خود، ورزش ایران را در مسیر رسیدن به اهداف نظام اسلامی و کمک به اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در آوردگاه‌های حساس بین المللی یاری کنند و همانند همیشه باعث دلگرمی جامعه ورزش شوند چرا که یقین داریم با حضور سلطانی‌فر آینده روشنی پیش‌روی ورزش ایران خواهد بود.

اسامی برخی از افرادی که این بیانیه را صادر کرده‌اند، عبارت است از:

مدیران، پیشکسوتان و ورزشکاران: بهرام افشارزاده، احمد سعادتمند،سعید فائقی، ناصر شفق،حمید جاسیمان، فرامرز ظلی، مهدی محمدنبی، علیرضا رحیمی، محمد رضا طالقانی، داود ملکی، نصرالله دهنوی، محمد مایلی‌کهن، پرویز مظلومی، خداداد عزیزی، سپهرسبحانی، حسین شهریاری، محمدرضا کاظمی آشتیانی، احمد مددی، رضا درویش، نادر و ناصر فریادشیران، سهراب بختیاری‌زاده،مجید جلالی،مجید صالح ،ابراهیم طالبی.

به گزارش ورزش 3، قهرمانان المپیک و ورزشکاران: مجید خدایی، حسن و حسین رنگرز، ، بهداد سلیمی، سهراب مرادی، حسین توکلی، زهرا نعمتی، ستار همدانی، کلهر، فراز کمالوند، حمید درخشان، حمیده عباسعلی، ایمان عالمی،علی نظرمحمدی،پیمان صاحب‌جمعی، سجاد مردانی، امید رحیمی، محمد محمودی،رضا سلطانی،الناز کمپانی و مریم طوسی.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین