کد خبر: ۱۲۹۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۸
خوشبختانه با تلاش‌ها و سختی‌های فراوان موفق شدم جلوی پخش این آگهی‌ها را بگیرم و از صبح پنجشنبه (6 آبان‌ماه) پخش آن‌ها پایان گرفت و دیگر پخش نشد،امروز هم مجددا نزد آقای منصوری رفتم که فرصت دیدار مقدر نشد.
کارگردان فیلم «خشکسالی و دروغ» گفت: در تماس با دست‌اندرکاران یکی از شبکه‌ی ماهواره‌ای درخواست توقف پخش خودسرانه‌ی تیزرهای این فیلم را مطرح کردیم.

پدرام علیزاده درباره‌ی توقف پخش تیزرهای فیلم «خشکسالی و دروغ» از شبکه‌های ماهواره‌ای در گفتگویی با ایسنا توضیح داد: از هفته قبل متوجه شدیم که تیزرهای این فیلم به طور ناخواسته توسط شبکه جم در حال پخش شدن است و به محض اطلاع از این موضوع آقای موسوی ـ‌ تهیه‌کننده فیلم ـ‌ نامه‌ای را خدمت حجت‌الاسلام والمسلمین منصوری نوشتند و اعلام کردند که ما به هیچ وجه از پخش این آگهی‌ها مطلع و راضی نیستیم و شکایت خود را از این شبکه اعلام می‌داریم. در این خصوص از قوه محترم قضاییه هم خواستار شدیم تا راهنمایی‌های لازم را جهت شکایت و برخورد با این شبکه که خودسرانه اقدام به پخش آگهی‌های ما کرده انجام دهند.

وی گفت:‌ من نیز در گفت‌وگو با قاضی محترم اعلام کردم که با وجود تمام محدودیت‌هایی که برای این فیلم در هنگام اکران به وجود آمد، هیچ تمایل و خواسته‌ای بابت پخش آگهی از این شبکه نداشته‌ایم و موضوع را به سازمان سینمایی هم ابلاغ کردیم.از آنجا که دوستان اصرار داشتند باید جلوی این آگهی‌ها گرفته شود، با مشکلات فراوان توانستم شماره‌ای از افراد این شبکه پیدا کنم و خواهش کردم که از پخش این آگهی‌ها جلوگیری شود تا برای فیلم هیچ گونه مشکلی پیش نیاید.


علیزاده ادامه داد: خوشبختانه با تلاش‌ها و سختی‌های فراوان موفق شدم جلوی پخش این آگهی‌ها را بگیرم و از صبح پنجشنبه (6 آبان‌ماه) پخش آن‌ها پایان گرفت و دیگر پخش نشد،امروز هم مجددا نزد آقای منصوری رفتم که فرصت دیدار مقدر نشد و به مدیر دفترشان اعلام کردم که جلوی پخش آگهی‌ها با تمام مشکلات و سختی پیدا کردن شماره افراد شبکه مورد نظر گرفته شده است.

او افزود:‌ ما شکایت خود را از این شبکه به دلیل پخش بدون اجازه‌ی تیزرهایمان تقدیم قوه قضاییه کردیم و آمادگی داریم تا در هر محکمه‌ای حاضر و پاسخگو باشیم و حق خود را از این شبکه که خودسرانه اقدام به پخش تیزرهای «خشکسالی و دروغ» کرده مطالبه کنیم. امیدوارم حجت الاسلام والمسلمین منصوری و مسولان سازمان سینمایی در این امر کنار کارگردان و تهیه‌کننده فیلم «خشکسالی و دروغ» باشند تا از این پس دیگر هرگز مشکلی برای هیچ فیلم سینمایی که این شبکه خودسرانه اقدام به پخش آگهی‌های آنها می‌کند، رخ ندهد.

علیزاده خاطرنشان کرد:‌ همچنین امیدوارم تا تمهیدی اندیشه شود که هر فیلم سینمایی از جمله فیلم «خشکسالی و دروغ» از یک حداقل تبلیغات جهت معرفی فیلم در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و شهرداری بابت تبلیغات محیطی بهره‌مند باشد تا این شبکه‌های سودجو از این خلاء تبلیغاتی سوء استفاده نکنند و بدون اجازه‌ی صاحبان فیلم اقدام به پخش آگهی‌های آن‌ها نکنند.



منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین