|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۲
کد خبر: ۱۲۸۸۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹
همچنین اتحادیه اروپا شرکت یاهو را نیز به علت هک تاریخی سال 2014 و در اختیار گرفتن اطلاعات حدود 500 میلیون مشتری این شرکت توسط هکرها و پالایش ایمیل مشتریان با هدف تامین خواسته سازمان اطلاعات آمریکا مورد بازخواست قرار داده است.
واتس آپ پیشتر با تغییر در سیاست خود اعلام کرده بود قصد دارد اطلاعات کاربرانش را با فیسبوک به اشتراک بگذارد.


 اتحادیه اروپا با ارسال نامه ای به دو کمپانی واتس آپ و یاهو نگرانی عمیق خود را درباره نقض حریم خصوصی کاربران اعلام نموده است. واتس آپ پیشتر اعلام کرده بود که به منظور همکاری بیشتر با فیسبوک قصد دارد تا برخی اطلاعات کاربران خود مانند شماره تلفن و غیره را با این شرکت به اشتراک بگذارد. این نخستین تغییر در سیاست واتس آپ است که بعد از خریداری شدن توسط فیسبوک اعمال می شود.

هشدار اتحادیه اروپا به واتس آپ و یاهو در خصوص نقض حریم خصوصی

همچنین اتحادیه اروپا شرکت یاهو را نیز به علت هک تاریخی سال 2014 و در اختیار گرفتن اطلاعات حدود 500 میلیون مشتری این شرکت توسط هکرها و پالایش ایمیل مشتریان با هدف تامین خواسته سازمان اطلاعات آمریکا مورد بازخواست قرار داده است.  گفته می شود هکرها توانستند به اطلاعاتی مانند نام، ایمیل، شماره تلفن و غیره را در اختیار بگیرند. با توجه به هشدار اتحادیه اروپا به این دو شرکت باید منتظر بود آیا این دو شرکت بخصوص واتس آپ در سیاست خود تغییر ایجاد خواهد کرد یا خیر. گفتنی است پیشتر نیز واتس آپ در آلمان از به اشتراک گذاری اطلاعات کاربران با فیسبوک منع شده بود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین