کد خبر: ۱۲۸۶۳۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷
بازداشت‌شده تأیید کرد که کد جاوا اسکریپتی نوشته است که به‌طور خودکار با کلیک روی آن شماره 911 پشت سر هم با آیفون گرفته می‌شود. پلیس پس از دریافت تماس‌های مشکوک ردیابی کرده و به لینک نوجوان آریزونایی رسید و وی را بازداشت کرد.
  یک نوجوان اهل آریزونا به دلیل ایجاد لینک در توئیتر که باعث گرفتن خودکار شماره تلفن 911 فوریت‌های پلیسی می‌شود، بازداشت شد. همچنین راننده کامیونی در ژاپن هنگام بازی پوکمون گو از روی بچه 9 ساله رد شد و او را کشت.

 پلیس آریزونا «میت کومار هیتشب های دیسای» را به دلیل ایجاد لینک جعلی تماس با مرکز فوریتهاس پلیسی روی توئیتر بازداشت کرد.

بازداشت‌شده تأیید کرد که کد جاوا اسکریپتی نوشته است که به‌طور خودکار با کلیک روی آن شماره 911 پشت سر هم با آیفون گرفته می‌شود. پلیس پس از دریافت تماس‌های مشکوک ردیابی کرده و به لینک نوجوان آریزونایی  رسید و وی را بازداشت کرد.

میت کومار در تحقیقات خود گفته لینکی ساخته که می‌تواند باعث فریز شدن آیفون و خاموش شدن آن نیز شود.

 مرگ بچه 9 ساله ژاپنی

ژاپن تایمز نوشت مرد 36 ساله‌ای پشت کامیون درحالی‌که پوکمون گو بازی می‌کرد، پسربچه 9 ساله‌ای را زیر گرفت.

کیتا نوریتاکه در حال بازگشت از مدرسه به خانه خود در آیچی بود که توسط نوبوسوکه کاوای زیر گرفته شد. این پسربچه 2 ساعت بعد جان سپرد و راننده اعتراف کرد که در حال بازی پوکمون گو بوده است که این حادثه اتفاق افتاده است.

سقوط از ارتفاع، تصادف با ماشین پلیس، سرقت گوشی هنگام بازی و ... حوادث تلخ گزارش‌شده پیرامون بازی پوکمون گو است که این روزها در بسیاری از کشورها برای آن قانون وضع کرده‌اند تا کاربران هنگام حرکت دچار آسیب نشوند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین