|
|
امروز: يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۹
کد خبر: ۱۲۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۹
بازیکن سابق پرسپولیس می‌گوید، یک نفر باید پرچمدار شود تا پیشکسوتان این باشگاه از این به بعد هم کنار هم جمع شوند.

علی انصاریان درباره دیدار پیشکسوتان پرسپولیس برابر ستارگان میلان اظهار کرد: همه چیز عالی بود. 60 هزار نفر برای خداحافظی اسطوره‌شان آمده بودند و همه قدیمی‌های پرسپولیس را هم از نزدیک دیدند. بازی ماندگاری شد. بعد از آن بازی کذایی مقابل سپاهان که برای مهدی خوب نبود این بار همه چیز درست بود و خوشحالم که مهدوی‌کیا در چنین دیداری رفت.

او ادامه داد: خیلی حیف شد، دوست داشتم یک گل به میلان بزنم. اتفاقا مهدی پاس خوبی به من داد. مدافع حریف را دریبل کردم و ضربه را هم زمینی زدم اما نمی‌دانم چرا اینقدر بالا رفت. حتما توپ‌ها خراب بود! (می‌خندد)

انصاریان با اشاره به اینکه پیشکسوتان پرسپولیس باید از این پس همیشه کنار هم باشند، گفت: بعید می‌دانم این جمع دوباره کنار هم بیایند. یک نفر باید پرچمدار شود. محمد پنجعلی یا حمید استیلی دوباره این قدیمی‌ها را دور هم جمع کنند ولی امیدوارم اتفاقی نیفتد یا مجبور نباشیم کسی را تشییع جنازه کنیم که دوباره یاد هم بیفتیم.

مدافع سابق پرسپولیس درباره جو بازی هم گفت: خیلی خوب بود. من که کوچکترین بازیکن بودم، این بازیکنان را که دیدم 20 سال جوان شدم. خوب شد که آنها هم کنار یکدیگر بودند. محرمی، محمدخانی، پیوس و ... همه الگوهای من بودند. میلانی‌ها اما تیم آماده‌تری بودند. آنها روی هم کلا 5 کیلو اضافه وزن داشتند ما 5 تن! مالدینی نیم کیلو هم اضافه نداشت. گتوزو هم که از اول تا آخر فقط می‌دوید. خودمان که در بعضی صحنه‌ها این دو بازیکن را می‌زدیم ناراحت می‌شدیم. یک بار هم من با بوبان درگیر شدم که سریع از او عذرخواهی کردم.

او ادامه داد: همه بازیکنان کاپیتان‌های پرسپولیس و تیم ملی بودند. واقعا یک کار بزرگ انجام شد و خیلی خوشحالم که در میان بازیکنان بودم. باز هم می‌گویم حیف شد که نتوانستم گل بزنم. در ذهنم آماده کرده بودم که بعد از گل زدن سمت مهدی بروم و گل را به او تقدیم کنم اما متاسفانه نشد.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین