|
|
امروز: چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۱
کد خبر: ۱۲۸۱۲۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷
بازیکنان تیم نساجی قائمشهر که از ابتدای فصل با مشکلات عدیده مالی مواجه بودند، سرانجام پیش از ظهر امروز تهدیدهای خود را عملی کرده و از حضور در تمرینات این تیم سر باز زدند.
بازیکنان تیم فوتبال نساجی قائمشهر سرانجام تهدیدشان مبنی بر تحریم تمرینات در صورت عملی نشدن تحقق وعده‌های مالی باشگاه را عملی کردند.

 بازیکنان تیم نساجی قائمشهر که از ابتدای فصل با مشکلات عدیده مالی مواجه بودند،  سرانجام پیش از ظهر امروز تهدیدهای خود را عملی کرده و از حضور در تمرینات این تیم سر باز زدند.

بنا بر این گزارش، وقتی بازیکنان تیم نساجی قبل از بازی با خونه به خونه دست به اعتصاب زده و از حضور در تمرین امتناع ورزیده بودند،  مدیرعامل این باشگاه به منظور جمع کردن تیم برای بازی با خونه به خونه به بازیکنان این تیم تضمین می‌دهد که در صورت عدم تحقق وعده های مالی باشگاه بعد از بازی خونه به خونه، بازیکنان حق عدم حضور در تمرین را دارند. حتی مدیرعامل باشگاه مجوزی کتبی نیز در این خصوص صادر کرد و در اختیار نماینده بازیکنان قرار داد.

بازیکنان تیم نساجی نیز بر اساس همان مجوز صبح امروز تهدید خود را عملی کرده و از حضور در محل تمرین تیم نساجی خودداری کردند. این اتفاق در حالی افتاد که تنها دو بازیکن این تیم به نمایندگی از دیگران با لباس شخصی در محل تمرین حضور یافتند تا به اعضای کادر فنی اعلام کنند بازیکنان تهدیدشان را عملی کرده و در تمرین حاضر نخواهند شد.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین