|
|
امروز: پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۷
کد خبر: ۱۲۸۱۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور بیان کرد: امروز دشمن از اقتدار جمهوری اسلامی وحشت زده است و مشغول بررسی، تحلیل و آینده پژوهی روندهای کنونی است تا بداند در آینده چه چیزی محقق می شود.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: این تصور که تعامل با غرب باعث پیشرفت کشور می شود تفکر غلطی است و ما را در همه زمینه ها نه تنها به پیشرفت نمی رساند، بلکه عقب می اندازد.

 سردار محمدرضا نقدی صبح چهارشنبه در جلسه با اعضای شورا و فرماندهان پایگاه های بسیج استان مرکزی در اراک اظهار داشت: امنیت امروز کشور ما مدیون ایثارگری ها و فداکاری های نیروهای متعهد و بسیجی است و ایستادیم بر سنگری که با دشمنان نظام اسلامی مقابله کنیم.

وی افزود: وقتی گفتیم که سال ۲۰۲۵ دیگر اسرائیلی وجود نخواهد داشت همه گفتند که رویا می بینید و این اتفاق نمی افتد اما همانطور که بیروت از دست اسرائیل بیرون آمد و عراق نیز از شر صدام آمریکایی رهایی یافت، نابودی اسرائیل هم محقق خواهد شد.

دشمن از اقتدار جمهوری اسلامی وحشت زده است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور بیان کرد: امروز دشمن از اقتدار جمهوری اسلامی وحشت زده است و مشغول بررسی، تحلیل و آینده پژوهی روندهای کنونی است تا بداند در آینده چه چیزی محقق می شود.

نقدی خاطرنشان ساخت: مردم دنیا امروز مجذوب قدرت جمهوری اسلامی شده اند و اقتدار، ایستادگی، مقاومت و امنیت جمهوری اسلامی در برابر استکبار جهانی، برای آنها تحسین برانگیز است.

وی تصریح کرد: بعد از انقلاب اسلامی هر سال متوسط طول عمر در کشور شش ماه افزایش پیدا کرده و در سایر مولفه های اقتصادی، صنعتی نیز رشد داشته به طوری که امروز کشورمان چهارمین کشور از نظر تعداد مهندسین فنی در جهان است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور افزود: بسیاری از این دستاوردها در حوزه صنعت، پزشکی، هوافضا و... عمدتا به دست مهندسین مومن و پاک بسیجی تحقق پیدا کرده و این روند ادامه خواهد داشت.

دشمن تلاش دارد تا ما به مسیر خود شک کنیم

نقدی ادامه داد: دشمن در حال حاضر تلاش دارد ما را به تصور اشتباه بیاندازد تا به مسیر و هدف خود شک کنیم و در پی آن است که کوچکترین و بی اهمیت ترین مسائل را بزرگ و برجسته کند تا به اهداف خود برسد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور خاطرنشان ساخت: ما راه خود را درست انتخاب کرده ایم و همین راه را باید ادامه دهیم و نباید صحنه پردازی ها و کارهای رسانه ای دشمن بر ما تاثیر بگذارد.

وی گفت: تعامل با غرب برای پیشرفت تفکر غلطی است و ما را در همه زمینه ها نه تنها به پیشرفت نمی رساند بلکه عقب می اندازد و این تفکر که رشد ما از مسیر وابستگی به غرب می گذرد هیچ مبنای منطقی و علمی ندارد.

نقدی عنوان کرد: امروز در هر عرصه ای که شاهد عقب ماندگی در کشور هستیم به خاطر این است که روحیه بسیجی و سازندگی حاکم نبوده و اقدام اصولی انجام نشده است.

بسیجی کسی است که جریان شناسی حق و باطل را بداند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به خصوصیات یک بسیجی واقعی اظهار داشت: یک بسیجی حقیقی کسی است که جریان شناسی حق و باطل را بداند، نسبت قرآن و اسلام و احکام آن شناخت کامل و حضور موثر در فعالیت های این حوزه داشته باشد.

نقدی افزود: هم اکنون در کشور ۱۲۰ هزار مجمع بسیجیان در اقشار مختلف داریم که این مجامع بسیج باید فعال بوده و تولید فکر داشته باشند.

وی خاطرنشان ساخت: در راستای حمایت از برنامه های مجامع بسیج در سطح کشور، امسال ۶۰۰میلیارد ریال بودجه اختصاص یافته، بنابراین مجامع بسیج باید برای رفع مشکلات و ارائه برنامه ها در حوزه خود بیشتر فعال شوند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: همه بسیجیان در سطح استان ها باید فعالیت مستمر و همکاری داشته باشند و اگر وظایف مرتبط با این حوزه میان اقشار بسیجی تنظیم شود به خوبی انجام شده و اهداف مورد نظر سریعتر محقق می شود.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین