|
|
امروز: دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۳
»
کد خبر: ۱۲۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۲
اعضای کمیسیون عمران در جلسه امروز خود مدیریت بحران را بررسی و آن را نگران کننده عنوان کردند.
حمیدرضا پشنگ عضو کمیسیون عمران توضیح داد: وقتی در جلسه امروز زلزله‌ها و حوادث غیر مترقبه‌ی بوشهر ، کرمانشاه و سیستان و بلوچستان را بررسی کردیم متوجه شدیم وزارت کشور سیاست درست و صحیحی در برخورد با بحران ندارد و اعتباری که باید برای رفع مشکل مردم اختصاص داده شود،‌ مغفول مانده است.

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بعضی از اقدامات هم به دولت قبلی بر می‌گردد که متاسفانه کسی پاسخگوی آن نیست، این موارد نگران کننده است و همه اعضای کمیسیون عمران از نحوه‌ی برخورد با مدیریت بحران‌ها نگرانند.

او گفت: درست است که عمق فاجعه‌ی زلزله‌هایی که آمده مثل بم و رودبار نیست اما در خدمات رسانی و کمک به مردم اشکالات جدی وارد است، باید ببینیم دولت آقای روحانی چه تدبیری خواهد اندیشید و وزارت کشور چه اقدام مثبتی برای این کار انجام خواهد داد.

پشنگ تاکید کرد:‌ ما مصمم هستیم که چاره‌ای اندیشیده شود؛ زلزله سیستان و بلوچستان 7/8 دهم ریشتر بود که خدا کمک کرد و خسارت جدی نداشتیم، اما اگر چنین اتفاقی در کلان شهری مثل تهران بیافتد نگرانیم با این وضعیت هیچ اقدامی صورت نگیرد.

این عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از بررسی طرح تامین غیر نقدی مطالبات پیمانکاران پروژه‌های عمرانی حمل و نقل آب و فاضلاب نیز خبر داد و گفت: قرار شد مطالبات این افراد به نحوی جبران شود.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین