|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۱۲۷۸۴۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰
وی افزود: درخواست من از مجلس این است که با رای اعتماد بالا به سلطانی فر هم به بخش ورزش کمک کنند و هم جان تازه ای به قسمت جوانان ببخشند چرا که سلطانی فر در بخش جوانان هم تخصص خوبی دارد.
 رئیس فدراسیون تنیس می گوید با رای اعتماد بالا به سلطانی فر هم به بخش ورزش کمک می شود و هم حوزه جوانان جان تازه ای می گیرد چرا که سلطانی فر در بخش جوانان هم تخصص خوبی دارد.

 مجید شایسته رییس فدراسیون تنیس در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: من در دوره قبل هم بسیار تعجب کردم که چگونه سلطانی فر برای وزارت ورزش و جوانان رای نیاورد چرا که او تجربه بسیار خوبی در حوزه اجرایی و شناخت وسیعی از ورزش دارد. سلطانی فر قائم مقام سازمان تربیت بدنی بوده و همچنین سابقه بیش از 3 سال معاونت رییس جمهوری را در کارنامه خود دارد.

وی افزود: درخواست من از مجلس این است که با رای اعتماد بالا به سلطانی فر هم به بخش ورزش کمک کنند و هم جان  تازه ای به قسمت جوانان ببخشند چرا که سلطانی فر در بخش جوانان هم تخصص خوبی دارد.

شایسته ضمن تشکر از خدمات محمود گودرزی وزیر سابق ورزش و جوانان اشاره داشت: همین موضوع که ریاست جمهوری دو بار سراغ سلطانی فر رفته است حاکی از اعتماد بالای رییس جمهور به توانایی های او و وزن بالای مدیریتی سلطانی فر دارد.

شایسته در پایان تاکید کرد: ورزش یک بار قبلا از بلاتکلیفی لطمه زیادی خورده است و امیدواریم با درایت مجلس این باراین وزارتخانه حساس با قدرت به مسیر مهم خود ادامه دهد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین