|
|
امروز: دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۹
کد خبر: ۱۲۷۸۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰
به گفته‌ی او، تیم نظارتی و برنامه‌ریزی مجموعه آماده دریافت هرگونه انتقاد، پیشنهاد و یا شکایت گردشگران از تخلفات احتمالی صورت گرفته در مجموعه است که در این زمینه فرم‌های نظرخواهی به منظور رسیدگی به حقوق گردشگران در اختیار آنان قرار می‌گیرد و مستقیماً از سوی مدیر مجموعه دنبال می‌شود.
 مدیر پایگاه میراث جهانی تخت جمشید از چاپ ۵۰ هزار بروشور فارسی و انگلیسی با هدف معرفی مجموعه تخت‌جمشید و همچنین آغاز ساماندهی ورودیِ این محوطه جهانی خبر داد.

به نقل از معاونت میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، «مسعود رضایی‌منفرد» با اعلام این خبر گفت: با توجه به مسافرپذیر بودن اماکن تاریخی «تخت جمشید»، «نقش رستم»، موزه «تخت جمشید»، «شهر استخر» و «نقش رجب» و استقبال پرشمار گردشگران داخلی و خارجی، برای خدمات‌رسانی مناسب به بازدیدکنندگان بروشور دو زبانه معرفی محوطه‌های تاریخی یاد شده  با همکاری بخش خصوصی چاپ و آماده توزیع بین گردشگران است.

وی افزود: همچنین طرح ساماندهی محوطه ورودی مجموعه تخت جمشید آغاز شده که این طرح با هدف ارتقاء حریم منظری و زیباسازی سازگار با شأن محیط تاریخی و ایجاد چشم‌اندازی مطلوب برای گردشگران، پایه‌ریزی کارشناسانه شده است.

مدیر پایگاه میراث جهانی تخت‌جمشید همچنین در نشست غرفه‌داران و پیمانکاران بخش خصوص مجموعه‌ جهانی تخت‌جمشید، اظهار کرد: تلاش داریم تا با ارائه طرح ساماندهی و ارتقاء خدمات فرهنگی، بهداشتی و نیز برنامه‌ریزی مناسب، خدمات شایسته‌ای را به گردشگرانی که تخت جمشید و پارسه را به عنوان مقصد سفر انتخاب می‌کنند، ارائه کنیم.

«رضایی منفرد» در ادامه از ساماندهی و افزایش سرویس‌های بهداشتی ایرانی و فرنگی برای رفاه حال گردشگران ایرانی و خارجی خبر داد و افزود: طرح نظارت تأسیسات گردشگری درباره‌ی ممنوعیت گران‌فروشی و الزام پیمانکاران به نصب بنر قیمت‌ها، پخش موسیقی متعارف با رعایت موازین محوطه تاریخی به دور از هرگونه آلودگی صوتی و رعایت حال گردشگران، توجه بیش از پیش به نظافت مطلوب سرویس های بهداشتی، در دستور کار قرار داشته است.

به گفته‌ی او، تیم نظارتی و برنامه‌ریزی مجموعه آماده دریافت هرگونه انتقاد، پیشنهاد و یا شکایت گردشگران از تخلفات احتمالی صورت گرفته در مجموعه است که در این زمینه فرم‌های نظرخواهی به منظور رسیدگی به حقوق گردشگران در اختیار آنان قرار می‌گیرد و مستقیماً از سوی مدیر مجموعه دنبال می‌شود.

 این توضیحات در حالی از سوی «رضایی منفرد« بیان می‌شوند که خبرگزاری ایسنا اخیرا در گزارشی تفصیلی، به بیان مشکلات عدیده‌ در رابطه با این سایت جهانی پرداخت.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین