|
|
امروز: يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۸
کد خبر: ۱۲۷۶۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳
محسنی افزود: شکارچی غیرمجاز که به همراه دوستان خود در این درگیری حضور داشتند، از فرصت مصدوم شدن محیطبان استفاده کرده و متواری شدند که شناسایی شده اند.
  مسئول روابط عمومی حفاظت محیط زیست گرگان گفت: یکی از محطبانان شهرستان به هنگام تذکر در خصوص شکار غیرقانونی، ازسوی 2 شکارچی غیرمجاز و دو همراه آنان در منطقه تپه های دیگا حاشیه جنگلی شرق روستای توشن گرگان مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

محسن محسنی روز یکشنبه  اظهار کرد: محیطبان این اداره روز جمعه هنگام گشت و کنترل در منطقه استحفاضی متوجه دو مورد تیراندازی شده و به سمت محل تیراندازی می رود که با 2 شکارچی در حال اقدام به شکار غیرمجاز پرندگان حمایت شده همچون قرقاول مواجه می شود.

وی گفت: در این هنگام محیطبان، از یکی از شکارچیان غیرمجاز یک قبضه اسلحه تک لول مجاز کشف و ضبط می کند، ولی نفر دوم که اسلحه شکاری قاچاق به همراه داشته است، حاضر به تحویل آن نشده و با چاقو به سمت محیطبان رفته است و اقدام به چاقو کشی و تهدید و فحاشی کرده و از طریق تلفن همراه از دوستان خود درخواست کمک می کند.

به گفته وی، در ادامه با حضور 2 نفر از دوستان شکارچی غیرمجاز درگیری ادامه یافته و محیطبان گرگانی با ضربه پشت چاقوی یکی از شکارچیان غیرمجاز به سر و چشم، مصدوم و با رسیدن دیگر محیطبانان به بیمارستان 5 آذر شهرستان منتقل می شود.

محسنی افزود: شکارچی غیرمجاز که به همراه دوستان خود در این درگیری حضور داشتند، از فرصت مصدوم شدن محیطبان استفاده کرده و متواری شدند که شناسایی شده اند.

به گفته وی؛ پرونده این شکارچیان غیرمجاز و درگیری برای رسیدگی به مراجع قضایی تحویل شده است.

وی در خصوص آخرین وضعیت مامور محیط زیست نیز افزود: محیطبان مصدوم با دستور پزشک معالج و طول درمان از بیمارستان مرخص شده است.

محسنی همچنین از شهروندان درخواست کرد که در صورت مشاهده هر گونه شکار غیرمجاز در منطقه با شماره تلفن 1540 تماس گرفته و اطلاع دهند تا پیگیری و برخورد قانونی صورت گیرد.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین