|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۵۹
کد خبر: ۱۲۷۵۰۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۰
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام از ممنوعیت توقف خودروها در شهر مهران در ایام اربعین حسینی خبرداد.
 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام از ممنوعیت توقف خودروها در شهر مهران در ایام اربعین حسینی خبرداد.
 
سرهنگ نورالله خادم، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام در یک برنامه رادیویی درباره محدودیت های ترافیکی این استان برای زائران اربعین حسینی در گفتگویی رادیویی اظهار کرد: به منظور تردد آسان زائران، هم در داخل شهر مهران و هم خارج از شهر، ساماندهی خوبی انجام شده و از این بابت با مشکلی مواجه نخواهیم بود.

وی افزود: نقشه پارکینگ ها در اختیار زائران قرار خواهد گرفت و آنها می توانند از این طریق، پارکینگ ها را شناسایی کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام با تاکید بر جانمایی مناسب پارکینگ ها به منظور کاهش مشکلات در مرز مهران خاطرنشان کرد: در سال جاری هر حجم اتوبوس بین راهی که وارد شهر مهران شود مشکل تداخل با خودروها را همانند سال گذشته نخواهیم داشت.

به گزارش میزان، خادم با اعلام شماره تلفن 120 برای اطلاع از محدودیت های ترافیکی و دریافت اطلاعات لازم اظهارکرد: کلیه زائران می توانند از مقطع زمانی 20 آبان ماه در محدوده شهر مهران، به صورت 24 ساعته با شماره تلفن 120 تماس گرفته و از وضعیت ترافیکی مسیر مطلع شوند.

وی از ممنوعیت توقف خودروها در شهر مهران خبرداد و اذعان کرد: در ایام اربعین توقف خودرو در شهر مهران ممنوع است و در صورتی که خودرویی در شهر توقف داشته باشد به پارکینگ های در نظر گرفته شده، منتقل خواهد شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین