|
|
امروز: پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۹
کد خبر: ۱۲۷۴۴۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶
وی افزود : برای ما جای بسی خوشحالی است كه بانك شما در تعدادی از طرح های تولیدی این استان سرمایه گذاری كرده و تسهیلات پرداخت كنند و این موضوع می تواند تاثیر بسزایی در رشد و توسعه استان بوشهر داشته باشد.
علی اشرف افخمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانك صنعت و معدن در دیدار با مصطفی سالاری استاندار بوشهر گفت: بانك صنعت و معدن بر اساس تجربه ٦٠ ساله خود ، آگاهانه و به روش علمی از صنایع كشور حمایت می كند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانك صنعت و معدن افخمی در این دیدار كه با حضور مدیران دستگاه های دولتی و اداری استان برگزار شد با اعلام این مطلب افزود: این بانك براساس یك برنامه توسعه ای و جامع نگر از صنایع كوچك ، متوسط و بزرگ حمایت كرده و بر اساس راهبردهای خود به طور همه جانبه در خدمت صنایع خواهد بود.

وی با اشاره به سرمایه گذاری های بانك صنعت و معدن در صنایع فولاد، پتروشیمی ، راه آهن و نیروگاه تصریح كرد: استان بوشهر به خاطر موقعیت سوق الجیشی برای این بانك از اهمیت زیادی برخوردار است و این بانك تمام توان خود را برای راه اندازی و به بهره برداری رساندن طرح های صنعتی و تولیدی استان به كار می گیرد.

وی خاطر نشان ساخت: ما حاضر به حمایت از همه صنعتگران استان بوشهر هستیم و حاضریم در طرح های صنایع دریایی و غذایی این استان كه قابلیت عرضه در بازارهای داخلی و خارجی داشته باشد سرمایه گذاری كرده و تسهیلات لازم را اعطا كنیم.

در ادامه این نشست مصطفی سالاری استاندار بوشهر ضمن خوش آمد گویی به مدیرعامل بانك صنعت و معدن و هیات همراه گفت: بسیار خوشحالیم كه كه می بینیم مدیران ارشد بانك صنعت و معدن امروز در این استان مهمان ما هستند و آمده اند تا امكانات و ظرفیت های بالقوه و بالفعل استان را مشاهده كنند.

وی افزود : برای ما جای بسی خوشحالی است كه بانك شما در تعدادی از طرح های تولیدی این استان سرمایه گذاری كرده و تسهیلات پرداخت كنند و این موضوع می تواند تاثیر بسزایی در رشد و توسعه استان بوشهر داشته باشد.

استاندار بوشهر با اشاره به برخی از محرومیت ها و عقب ماندگی های تاریخی در این استان افزود : امیدواریم كه عملكرد قابل تقدیر بانك صنعت و معدن سرلوحه سایر بانك ها و موسسات اعتباری قرار گیرد و آنها نیز با مشوق های لازم به میدان كمك به صنایع مختلف استان بوشهر بیایند و با اعطای تسهیلات سعی كنند زمینه های لازم را برای توسعه صنعتی استان فراهم كنند.

استاندار بوشهر در خاتمه اظهار امیدواری كرد كه همكاری فیمابین بانك صنعت و معدن و ادارات این استان و سرمایه گذاران بوشهر بیش از بیش افزایش یابد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین