|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۱۲۷۴۳۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱
«باب دیلن» خبر مرتبط با کسب جایزه نوبل ادبیات در سال ۲۰۱۶ میلادی را از وب‌سایت شخصی‌اش حذف کرد.
 «باب دیلن» خبر مرتبط با کسب جایزه نوبل ادبیات در سال ۲۰۱۶ میلادی را از وب‌سایت شخصی‌اش حذف کرد.

«باب دیلن» ترانه سرا و خواننده آمریکایی که امسال در میان شگفتی همگان موفق به کسب جایزه نوبل ادبیات شد گویا خیلی از این اتفاق هیجان‌زده نیست و حتی اشاره‌ کوچکی را که در سایتش به کسب این جایزه داشت حذف کرده است.

به گزارش گاردین، در حالی که نزدیک به ۱۰ روز از معرفی برنده نوبل ادبیات در سال ۲۰۱۶ می‌گذرد، وب‌سایت «باب دیلن» با تاخیر فراوان و نزدیک به یک‌هفته‌ای با عبارت کوتاه "برنده جایزه نوبل ادبیات" در مقابل عنوان "مجموعه ترانه‌های ۱۹۶۱ تا ۲۰۱۲" به این موضوع اشاره کرده بود اما همین اشاره کوتاه به کسب مهم‌ترین جایزه ادبی جهان نیز امروز از وب‌سایت این هنرمند آمریکایی حذف شد.

این در حالی است که تلاش‌های آکادمی نوبل برای تماس با «باب دیلن» نیز تاکنون نتیجه‌ای در بر نداشته است و بی‌تفاوتی این هنرمند به این جایزه تا جایی ادمه داشته که یکی از اعضای آکادمی او را به تکبر و بی‌ادبی متهم کرده است.

آکادمی نوبل روز پنج‌شنبه (۲۲ مهرماه) نام «باب دیلن» را به عنوان برنده نوبل ادبیات ۲۰۱۶ اعلام و «خلق تعابیر جدید شاعرانه در سنت شعر آمریکایی» را علت برگزیدن او عنوان کرد. وی همان روز در لاس‌وگاس برای اجرای کنسرت به روی صحنه رفت،‌ اما هیچ اشاره‌ای به این اتفاق مهم نکرد و به اجرای موسیقی روی صحنه بسنده کرد.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین