|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
کد خبر: ۱۲۷۳۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۳
دیدار سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در ادامه برنامه‌های سفر خود به شهر قم با آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی دیدار با گفت‌و‌گو کرد.
 مرجع تقلید شیعیان با اشاره به تهدیدات همه جانبه دشمنان گفت: ما باید همواره آماده باشیم تا با دفاع خود دشمن را به عقب برانیم چرا که ضعف ما دشمن را گستاخ می‌کند.

 دیدار سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در ادامه برنامه‌های سفر خود به شهر قم با آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی دیدار با گفت‌و‌گو کرد.

مرجع تقلید شیعیان با تاکید براینکه آمادگی مسلمانان برای مقابله با دشمنان یکی از مسائلی است که در قرآن به آن اشاره شده است، اظهار داشت: ما باید همواره آماده باشیم تا با دفاع خود دشمن را به عقب برانیم چرا که ضعف ما دشمن را گستاخ می‌کند.

استاد برجسته حوزه علمیه با بیان اینکه آیه «و اعدو لهم ما استطعتم من قوه» مسئله دفاع را مورد توجه قرار داده است و به جنگ اشاره نشده است، عنوان کرد: دشمنان کمترین ضعف را در جامعه اسلامی مشاهده کنند به ما امان نمی‌‎دهند از همین رو است که نظام جمهری اسلامی توانسته قدرت دفاعی قوی داشته باشد.

وی قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران را در جهان مثال زدنی برشمرد و افزود: یکی از مهم‌ترین دلایل قدرت دفاعی ما انجام منویات و مطالبات رهبر معظم انقلاب است چرا که دفاع تنها در قالب دفاع نظامی تعریف نمی‌شود بلکه مسائل اقتصادی را نیز در برمی‌گیرد.

آیت الله علوی گرگانی با اشاره به تهدیدات همه جانبه دشمنان خاطرنشان کرد: بسیاری از دشمنان اطراف ایران را محاصره کرده‌اند از همین رو مسئولان باید در اظهار نظرهای خود به گونه‌ای باشند که دشمن شاد نشود و از صحبت‌های آن‌ها به عنوان فرصت استفاده کنند.

مرجع تقلید شیعیان ادامه داد: نباید دشمنان را امیدوار کنیم چرا که آن‌ها به دنبال احاطه و کنترل ما هستند، آن‌ها نمی‌خواهند در هیچ زمینه‌ای پیشرفت کنیم از همین رو باید همواره هوشیارانه قدرت دفاعی و امنیت خود را حفظ کنیم.


منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین