|
|
امروز: يکشنبه ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۲
کد خبر: ۱۲۷۲۹۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۹
رقابت های لیگ برتر فوتسال ایران در هفته ششم با برگزاری هفت دیدار پیگیری شد که در ادامه گزارش خانه فوتسال را از این دیدارها میخوانیم:
مسابقات هفته ششم ليگ برتر فوتسال ايران با برتری گيتی پسند، مس سونگون و شكست تاسيسات و دبيری پيگيری شد.

 رقابت های لیگ برتر فوتسال ایران در هفته ششم با برگزاری هفت دیدار پیگیری شد که در ادامه گزارش خانه فوتسال را از این دیدارها میخوانیم:

ارژن شیراز ۳ – ۴ یاسین پیشرو قم

گلزنان: محمد بیضایی نژاد ٢ ، بابک سهرابی (ارژن ) ناصر اطمینان ٢ ، میثم اینانلو ، امین مجیدی پور( یاسین پیشرو)

تیم فوتسال یاشین پیشرو قم در هفته ششم در شیراز تیم خوب ارژن را مغلوب کرد و با یک برد یک نیمه ای و بازگشت به موقع به بازی به رده سوم جدول رده بندی صعود کرد.

در این دیدار شیرازی ها بازی را به مراتب بهتر اغاز کردند و در همان نیمه اول با اختلاف دو گل برتری به رختکن رفتند اما شاگردان حیدریان در نیمه دوم منقلب شدند بازی را به تساوی کشاندند و سپس گل برتری را زدند و نتیجه سه بر دو شد، اما در ادامه ارژن گل سوم خودش را به ثمر رساند اما ثانیه هایی بد روی اشتباه بازیکن نماینده شیراز، گل چهارم قمی ها به ثمر رسید تا با نتیجه چهار سه به برتری رسیدند تا با یک پله صعود به رده سوم جدول راه یابند.

مس سونگون ۲ – ۰ آذرخش بندرعباس

گلزنان:  تایسون داسیلوا و مرتضی عزتی ( مس )

دیدار دو تیم فوتسال مس سونگون ورزقان و اذرخش بندر عباس در هفته ششم با برتری شاگردان افضلی به پایان رسید. در این دیدار داسیلوای برزیلی در همان نیمت اول دفاع محکم اذرخش را از هم پاشید تا شاگردان روزپیکر مجبور به جدایی از لاک دفاعی باشند در نیمه دوم هم تبریزیها بازی برتری ارائه دادند و توسط مرتضی عزتی به گل دوم رسیدند تا بازی با برتری دو گله به سود تیم مس به پایان برسد.
مسی ها با این نتیجه یازده امتیازی شدند و به رده پنجم رسیدند تا اهسته به جمع مدعیان لیگ بازگردند.

تاسیسات د. تهران ۲ – ۳ دانشگاه آزاد تهران

گلزنان: محمد شجری ، ابوالقاسم عروجی (تاسیسات ) گایو ، کشانی ، حسینی ( دانشگاه ازاد )

تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران که شروع خوبی در لیگ برتر نداشت با جدایی حسین طیبی مهمترین خرید زمستانی خود از تیم توانسته بود با شرایط لیگ کنار امده و خود را در جدول رده بندی بالا بکشد اما یاران وحید شمسایی در این هفته با قبول شکست مقابل تیم دانشگاه ازاد تهران سه امتیاز حساس را از دست دادند تا جایگاه دومی خود را از دست دهند. در طرف مقابل تیم دانشگاه ازاد تهران با هدایت حسین شمس اولین برد خود را در لیگ برتر جشن گرفت و توانست با این پیروزی روحیه بخش کمی به شرایط خود سر و سامان دهد.

مقاومت البرز ۱ – ۲ توسعه الوند قزوین

گلزنان: مهرداد قنبرزاده (مقاومت ) سعید یاقوتی ، حامد عبدالهی ( طرح و توسعه )

تیم طرح و توسعه الوند قزوین با وجود سپری کردن روزهای عجیب و ناخوش موفق شد از کرج با دست پر به خانه بازگردد. در این هفته تیم مقاومت البرز که از پنج هفته ابتدایی سه امتیاز از دست داده بود امیدوار بود تیم ناخوش احوال طرح قزوین را شکست دهد ر در جدول صعود کند اما شاگردان رضا فلاح در این دیدار مقابل تیم بدون سرمربی قزوین غافلگیر شدند و با حساب یک بر صفر بازنده به رختکن رفتند. در نیمه دوم هم تلاش دو تیم برابر پیش رفت و سهم هر تیم یک گل بود تا بازی با حساب دو بر یک به سود قزوینی ها به پایان برسد. این نخستین امتیاز تیم الوندقزوین در لیگ برتر بود که می تواند این تیم را به اینده مسابقات امیدوار کند.
 
حفاری اهواز ۳ – ۲ فرش آرا مشهد

گلزنان: فرهاد توکلی ٢ ، علیرضا بهلولی ( حفاری ) مجید خزایی ، شهرام شریف زاده ( فرش ارا)

تیم فوتسال حفاری اهواز در یکی از مهمترین دیدارهای هفته ششم کار بزرگی کرد و موفق شد در خانه تیم فرش ارای مشهد را شکست دهد. در این دیدار اهوازی ها توسط بهلولی و توکلی سه بار گلزنی کردند تا گلهای خزایی و شریف زاده بی ثمر بماند و سه امیراز حساس به حساب تیم حفاری واریز شود.
حفاری ها با هدایت علاسوند با این برد سیزده امتیازی شدند و با توجه به شکست تاسیسات به رده دوم جدول رده بندی صعود کردند.
تیم فرش ارا هم با از دست دادن قدرت بهادری به علت مصدومیت در جام جهانی دومین باخت یک گله خود را در این هفته پشت سر گذاشت و برای فرار از روزهای تلخ باید در بازی بعدی با دست پر از زمین خارج شود.

گیتی پسند اصفهان ۶ – ۳ شهرداری ساوه

گلزنان: مورنو ٣ ، احمد اسماعیل پور ، مهدی جاوید٢ ( گیتی پسند) علی رهنما و مهدی حسن زاده ، اسماعیل وطن خواه ( شهرداری )
Yashar.f:
تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان همچنان بر نوار پیروزی گام بر می دارد. تیم پرستاره و یکدست گیتی پسند اصفهان با هدایت رضا لک روزهای خوبی پشت سر می گذارد و این هفته هم در خانه موفق شد تیم شهرداری ساوه را شکست دهد. در این دیدار مورنو ستاره برزیلی جدید گیتی پسند قفل دروازه مصطفایی را گشود و پس از ان جاوید و اسماعیل پور اختلاف را به سه رساندند تا در همان نیمه سه امتیاز خود را تضمین کنند. درنیمه دوم هم هر تیم سه گل زد تا بازی با همان سه گل اختلاف به پایان برسد

شهروند ساری ۵ – ۴ دبیری تبریز

گلزنان: مرتضی عظیمایی ٢ ، محمدرضا کرد ، محمد طاهری ، طاها مرتضوی ( شهروند ساری ) ، فرهاد فخیم،گرتو، علیرضا عسکری مقدم ( دبیری )

در اخرین دیدار این هفته تیم شهروند ساری موفق شد بازی دشوار خانگی خود مقابل دبیری را با برتری به پایان برساند. در این دیدار شاگردان رعدی موفق شدند با سه گل برتری به رختکن بروند تا تیم دبیری روی به بازی انتحاری بیاورد. درنیمه دوم تبریزی ها از این رو به آن رو شدند و با تلاش مضاعف توانستند بازی چهار بر یک باخته را به تساوی بکشانند. اما در ادامه شهروند که نمیخواست امتیاز داخل خانه را به راحتی از دشت بدهد، گل پنجم را در دقایق پایانی به ثمر رساند تا دبیری در آستانه شکست قرار بگیرد.

در ادامه و ثانیه هایی تا پایان دیدار شاگردان اصغری مقدم زمین مسابقه را ترک و به رختکن رفتند تا این دیدار نیمه تمام رها شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین