کد خبر: ۱۲۷۱۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴
تیم ملی کاراته مردان و زنان برای شرکت در بیست و سومین دوره رقابت های جهانی بامداد امروز(جمعه) عازم اتریش شدند.
آخرین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی کاراته مردان و زنان پیش از حضور در رقابت ها جهانی اتریش

تیم ملی کاراته مردان و زنان برای شرکت در بیست و سومین دوره رقابت های جهانی بامداد امروز(جمعه) عازم اتریش شدند.

تیم ملی کاراته مردان و زنان برای حضور در بیست و سومین دوره رقابت های جهانی بامداد امروز (جمعه) عازم اتریش شدند. تیم ملی بنا بر صلاح دید کادر فنی حدود یک هفته زودتر در اتریش حاضر شد تا خود را با شرایط موجود وقف دهد و یک مرحله اردو را نیز در آنجا برگزار کنند.
تیم ملی مردان اعزامی به رقابت های جهانی اتریش
تیم ملی کاراته بانوان اعزامی به رقابت های جهانی اتریش

بیست و سومین دوره پیکارهای کاراته قهرمانی جهان 4 تا 9 آبان ماه به میزبانی اتریش برگزار می شود. 1024 ورزشکار از 118 کشور در این رویداد حضور دارند و تیم ملی کشورمان در دو بخشِ کاتا و کومیته مردان و زنان راهی این پیکار شدند.

 

تیم ملی ایران تا پیش از حضور در بیست و سومین دوره رقابت های جهانی، موفق به کسب 5 مدال طلا، 7 نقره و 16 برنز شده است. رقابت های جهانی کاراته هر دو سال یک بار برگزار می‌شود و تیم ملی کاراته ایران در دو دوره گذشته به طور متوالی نتایج خوبی را کسب کرده است. در سال 2012 پاریس فرانسه، امیر مهدی‌زاده مدال طلا را بر گردن آویخت، سعید احمدی صاحب نقره شد و کومیته تیمی مردان با ترکیب سعید فرخی، ذبیح اله پورشیب، مازیار الهامی، سامان حیدری، سجاد گنج زاده، ابراهیم حسن بیگی و علی فداکار به مدال برنز دست یافت.

در سال 2014 رقابت های جهانی در آلمان برگزار شد و ملی پوشان ایران برای نخستین‌بار عنوان قهرمانی جهان در بخش کومیته تیمی را بدست آورد. ذبیح اله پورشیب، سجاد گنج زاده، سامان حیدری، ابراهیم حسن بیگی، ایمان سنچولی، بهمن عسگری و سیعد احمدی ترکیب کومیته تیمی کشورمان در این مسابقات بودند. سجاد گنج زاده مدال نقره کومیته انفرادی را گرفت و امیر مهدی زاده صاحب مدال برنز شد. بانوان ملی پوش نیز که نخستین حضور خود در این رقابت‌ها را تجربه می‌کردند توسط حمیده عباسعلی موفق به کسب مدال نقره شدند و در کاتای تیمی هم تیم مهسا افسانه، نجمه قاضی زاده و الناز تقی پور مدال برنز گرفت.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین