|
|
امروز: جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۱
کد خبر: ۱۲۷۰۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸
فرکی در ادامه خاطرنشان کرد: همیشه جابجایی مربی نتیجه خوبی نداده و من شخصا تجربه این مساله را در سپاهان داشتم.
سرمربی تیم فوتبال سایپا تهران با بیان اینکه با قدرت کارش را در این تیم ادامه خواهد داد، گفت:از طرف هیچکس به من اولتیماتومی داده نشده و من همچنان سرمربی هستم.

حسین فرکی در نشست خبری پیش از بازی مقابل استقلال تهران گفت: فردا(جمعه) بازی بزرگی با یکی از تیم‌های پرافتخار فوتبال ایران داریم. شرایط دو تیم به گونه ای است که از نتایج بدست آمده رضایت کامل نداریم و هر دو بدنبال این هستیم تا فردا سه امتیاز را از آن خود کنیم.

وی تاکید کرد: بازیکنان من در مقابل تراکتورسازی بازی قابل قبولی انجام دادند، اما نتوانستیم امتیاز بازی را بدست آوریم و اگر می خواهیم خود را به بالای جدول برسانیم، باید فردا استقلال را شکست دهیم.

سرمربی سایپا در خصوص استقلال تهران نیز گفت: آبی پوشان تیم قابل احترامی هستند و بازیکنان خوبی در ابتدای فصل جذب کردند. اگرچه شروع خوبی در ابتدای فصل نداشتند اما دو هفته است که امتیازات را از آن خود کرده اند و مطمئن هستم که فردا به دنبال این هستند که مقابل ما سه امتیاز را کسب کرده و موقعیت شان را در جدول بهبود ببخشند.

فرکی در پاسخ به این پرسش که گفته شده آیا به شما اولتیماتوم داده اند اگر استقلال را شکست ندهید برکنار خواهید شد گفت: من تاسف می خورم برای چنین صحبت هایی که مطرح می شود. مگر می شود با توجه به اینکه هشت هفته از لیگ گذشته مدیرعامل یا مربی عوض کرد.

وی ادامه داد: باید حوصله بیشتری به خرج داد و فضا را برای کار مربیان بازتر کرد تا آنها بتوانند با آرامش به کارشان ادامه بدهند و تنها خبر اولتیماتوم را از طریق رسانه ها شنیدم و با توجه به اینکه مدیرعامل باشگاه در کربلاست و ما هیچگونه صحبتی با هم نداشته ایم، نمی دانم چه کسی قرار است به من اولتیماتوم بدهد.

فرکی در ادامه خاطرنشان کرد: همیشه جابجایی مربی نتیجه خوبی نداده و من شخصا تجربه این مساله را در سپاهان داشتم.

سرمربی سایپا تهران در ادامه گفت: من برای فوتبال کیسه ندوخته ام و مثل بعضی ها برای مربیگری به ورزشگاه نمی روم که فوتبال تماشا کنم. اگر در فوتبال نباشم به زندگی شخصی خواهم رسید و هرگز برای کار مربیگری به دنبال کسی نمی روم و همیشه به دنبال من آمده اند.

وی در پایان و در خصوص استعفای وزیر ورزش خاطرنشان کرد: در این خصوص نظر خاصی ندارم و نمی خواهم صحبت کنم و تنها می توانم بگویم گودرزی در زمان مدیریتش در ورزش تلاش کرد تا ورزش ما بتواند موفق باشد.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین