|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۱۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۳
سرمربی تیم والیبال میزان خراسان گفت: به دلیل کم لطفی رحمان داودی به ما، او حالا باید خودش مشکلش را حل کند.

تدبیر و امیدجبار قوچان‌‌نژاد در خصوص وضعیت تیم میزان خراسان در فصل جدید لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور  اظهار داشت: کارهایی کرده‌ایم و به نتیجه هم رسیده‌ایم. تاکنون حضور 14 بازیکن در تیم میزان خراسان قطعی شده است و حداقل تا نیم فصل به دنبال جذب بازیکن نخواهیم رفت.

وی از تئودور بوگدانوف(بلغارستان)، محمد ولی‌پور، محمدطاهر وادی، ابراهیم یولمه، رحمان داوودی و علیرضا مباشری به عنوان بازیکنان شاخص تیم خود در این فصل از رقابت ها نام برد.

سرمربی تیم میزان خراسان در مورد رحمان داودی، دریافت کننده ملی پوش تیمش که اعلام شده بود با شهرداری ارومیه به توافق رسیده است نیز گفت: تا پیش از این در مورد اختلاف‌های این چنینی، بازیکن خاطی را مجبور می‌کردند در تیمی بازی کند که ابتدا با آن تیم قراداد بسته،  اما حالا ممکن است یک سال محرومیت در انتظار چنین بازیکنانی باشد. ما 2 ماه پیش با رحمان داودی قرارداد بستیم. جالب است بدانید ما اولین تیمی بودیم که برای حضور در لیگ برتر اعلام آمادگی و ورودیه لیگ را هم در تاریخ 15 مرداد پرداخت کردیم.

قوچان‌نژاد گفت: شهرداری ارومیه به دنبال جذب سعید معروف، شهرام محمودی و محمد موسوی هم بود اما وقتی این بازیکنان به ورامین رفتند، آنها به فکر جذب بازیکنان دیگر افتادند. در این بین رحمان هم به ما کم لطفی کرد و حالا خودش باید مشکلش را حل کند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین