|
|
امروز: چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۱۲۶۶۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶
وی افزود: دستگیری قاتل در دستور کار پلیس قرار گرفت و در این مدت چندین مرتبه مخفیگاه های متهم شناسایی شد که با توجه به تغییر متعدد محل سکونت این فرد، دستگیری وی امکان پذیر نشد.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: جوانی ۲۵ ساله که سه سال قبل پدرش را در اراک به قتل رسانده بود، پس از سه سال با هویتی جدید، توسط پلیس در تهران دستگیر شد.

به نقل از پایگاه پلیس، سید نورالدین حسینی اظهار داشت: چهارم آذرماه ماه سال ۹۲ گزارش قتلی در اراک به پلیس استان اعلام شد که در بررسی ها مشخص می شود پسر جوان به علت اختلافات با پدرش، او را در منزل با ضربات چاقو به قتل رسانده و سپس از محل متواری شده است.

وی افزود: دستگیری قاتل در دستور کار پلیس قرار گرفت و در این مدت چندین مرتبه مخفیگاه های متهم شناسایی شد که با توجه به تغییر متعدد محل سکونت این فرد، دستگیری وی امکان پذیر نشد.

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی یادآور شد: سرانجام مشخص شد قاتل فراری با تغییر نام خانوادگی خود و حمایت های یکی از بستگانش در یکی از محلات تهران سکونت دارد.

حسینی ادامه داد: پس از اطمینان از صحت موضوع، طی هماهنگی با مقام قضایی، تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان به تهران اعزام شدند و طی مراقبت های نامحسوس محل اختفای قاتل، او را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی استان انتقال دادند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: قاتل پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

کاهش ۳۳ درصدی کشته شدگان حوادث رانندگی درون شهری استان مرکزی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از کاهش ۳۳ درصدی کشته شدگان حوادث رانندگی درون شهری در مدت زمان اجرای طرح تابستانه پلیس در این استان خبر داد.

ابوالفضل امیدی گفت: با تمهیدات اجرایی پلیس در این بازه زمانی میزان کشته شدگان سوانح رانندگی نسبت به طرح تابستانه سال گذشته با ۳۳ درصد کاهش همراه بود و میزان کشته شدگان از ۳۶ نفر در سال ۹۴ به ۲۶ نفر در سال جاری کاهش داشت.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی افزود: در اجرای این طرح یکی از اولویت های پلیس در کنار آموزش و فرهنگ سازی برای شهروندان، برخورد قاطع با متخلفان بود که افزایش ۱۳ درصدی توقیف موتورسیکلت های متخلف و افزایش پنج درصدی برخورد با تخلفات رانندگی در معابر شهری نیز در همین راستا صورت گرفت.

امیدی با اشاره به ارزیابی کارشناسان پلیس از وقوع حوادث رانندگی در طرح تابستانه پلیس در استان گفت: عمده ترین علل تصادفات درون شهری در استان طی این مدت عدم رعایت حق تقدم و عدم توجه به جلو بوده است.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین