|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۳
کد خبر: ۱۲۶۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان البرز درباره وضعیت پزشکی مجروحان نیز گفت: متأسفانه حال عمومی دو نفر از مصدومان رضایت‌بخش نیست و اگر لازم باشد به مراکز درمانی تخصصی در کرج منتقل خواهند شد.
رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان البرز آخرین جزئیات وضعیت مصدومان تصادف‌ زنجیره‌ای در اتوبان کرج ـ قزوین را تشریح کرد.

 حدود ساعت 11 صبح امروز تصادفی میان سه دستگاه اتوبوس، کامیونت و پراید در لاین جنوبی آزادراه کرج ـ قزوین در محدوده پل نظرآباد اتفاق افتاد.

این خبر را ابتدا نادر مایلی رئیس جمعیت هلال احمر استان البرز در گفت‌وگو با فارس اعلام و تأکید کرد که امدادرسانی به حادثه‌دیدگان و مجروحان این تصادف انجام شده است.

دقایقی قبل نیز مهرداد بابایی رئیس اورژانس استان البرز در تماس با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: به دنبال اعلام حادثه فوق از طریق تماس‌های مردمی با سامانه 115، بلافاصله مأموران اورژانس به محل اعزام شدند.

وی افزود: متأسفانه شدت حادثه بسیار زیاد بود و به دلیل اینکه تعدادی از سرنشینان اتوبوس و همچنین خودروی سواری مجروح شده بودند، تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام گردید.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان البرز تصریح کرد: به همین دلیل پنج دستگاه آمبولانس به همراه تیم‌های تخصصی امداد و نجات به یاری مجروحان شتافتند.

بابایی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه تعداد دقیق مجروحان حادثه چند نفر است، گفت: متأسفانه بر اثر تصادف زنجیره‌ای اتفاق افتاده، در مجموع 17 نفر مجروح شدند.

وی بیان داشت: از این تعداد 11 نفر مرد و 6 نفر نیز خانم هستند و همه آنها برای درمان به بیمارستان‌های امام حسن مجتبی (ع) در شهرستان نظرآباد و بیمارستان امام جعفر صادق (ع) در شهرستان ساوجبلاغ منتقل شده‌اند.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان البرز درباره وضعیت پزشکی مجروحان نیز گفت: متأسفانه حال عمومی دو نفر از مصدومان رضایت‌بخش نیست و اگر لازم باشد به مراکز درمانی تخصصی در کرج منتقل خواهند شد.

بابایی تأکید کرد: در حال حاضر تمام کادر تخصصی دو بیمارستان فوق در حال مداوای مصدومان بوده و خوشبختانه اکثر مجروحان این حادثه جراحات شدید متحمل نشده‌اند.

وی افزود: بر اساس گزارش‌های دریافتی، عملکرد تیم‌های امدادی اعزام شده به محل حادثه مطلوب بوده و آنها در کمترین زمان ممکن خود را به محل حادثه رسانده‌اند.
منبع: فارس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین